  • 11. Data: 2010-05-24 18:40:09
    Temat: Re: Likwidacja trawnika na postój samochodów
    Od: M <M...@w...pl>

    Piter S. pisze:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hteaeq$uc2$1@news.onet.pl...

    > W PZP jest zapis:
    > - dla zabudowy jednorodzinnej zaleca się przeznaczyć pod
    > nowoprojektowaną zabudowę (w tym utwardzone nawierzchnie, dojazdy i
    > dojścia, parkingi i tarasy) maksymalnie do 50% (dla zabudowy
    > szeregowej), maksymalnie do 30% (dla zabudowy bliźniaczej), maksymalnie
    > do 30% (dla zabudowy wolnostojącej) powierzchni działki; pozostałą część
    > należy użytkować jako czynną biologicznie,
    >
    > z tym, że nie jest to nowoprojektowana zabudowa, a istniejąca. I jest to
> [...]

    Hmm. To ten parking jest (zabudowa istniejąca), czy chcecie go zbudować
    (nowa zabudowa)?

    IMHO obowiązuje was PZP a dla istniejącej zabudowy nikt nie każe wam
    wyburzać budynków. A tak swoją drogą - odwodnienie macie na tym
    parkingu, czy walniecie żwir i za chwilę będziecie po kostki brodzić w
    wodzie?

    M.

  • 12. Data: 2010-05-24 19:12:01
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm. To ten parking jest (zabudowa istniejąca), czy chcecie go zbudować
    > (nowa zabudowa)?

    Nie, to ma być tylko miejsce na postój a nie parking (czyli nie budowa),

> [...]
    > wyburzać budynków. A tak swoją drogą - odwodnienie macie na tym parkingu,
    > czy walniecie żwir i za chwilę będziecie po kostki brodzić w wodzie?

    To jest trawnik lekko wzniesiony, nie stoi na nim woda po deszczu więc nie
    będzie po wysypaniu żwiru.

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2010-05-24 20:40:59
    Od: M <M...@w...pl>

    Piter S. pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to ma być tylko miejsce na postój a nie parking (czyli nie budowa),

    Zmieniacie procent powierzchni biologicznie czynnej. IMHO musicie to
    zrobić w zgodzie z lokalnymi warunkami.

    > To jest trawnik lekko wzniesiony, nie stoi na nim woda po deszczu więc
    > nie będzie po wysypaniu żwiru.

    No to spłynie na chodnik i wszyscy będą brodzić w wodzie, a szroty będą
    stały suche.

    M.

  • 14. Data: 2010-05-26 20:25:39
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobić w zgodzie z lokalnymi warunkami.

    > No to spłynie na chodnik i wszyscy będą brodzić w wodzie, a szroty będą

    Pomijając kwestie odprowadzenia wody (nie będzie problemu),
    jeśli trawnik jest od części przeznaczonej do ruchu samochodów
    odgraniczony krawężnikiem, to czy można go zlikwidować na szerokości, która
    będzie wysypana żwirem?

    --
    Piotrek

  • 15. Data: 2010-05-27 12:26:15
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 22:25:39 +0200, Piter S. napisał(a):

> [...]
    > trawnik jest od części przeznaczonej do ruchu samochodów odgraniczony
    > krawężnikiem, to czy można go zlikwidować na szerokości, która będzie
    A po co go likwidowac? Obnizcie, albo zamiencie na taki z fazowana jedna
    krawedzia.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski