  • Data: 2018-08-04 10:53:11
    Temat: Linia kroplująca w ogrodzie - jakie rury pod ziemią?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę zrobić nawadnianie w ogrodzie w postaci linii kroplującej.

    Część instalacji chcę puścić pod ziemią i mam dwa pytania:

    1. jaką rurę użyć? Zwykłe węzę ogrodowe zapewne się zgniotą.

    2. Co z odpornością na mrozy gdy użyję rury PE (takiej do instalacji
    wodnych w domach? Planowałem wąż pociągnąć jakieś 20 cm pod powierzchnią
    ziemi. Zimą jak nic - zamarznie.

    --
    MN