  • 41. Data: 2018-11-20 20:37:11
    Temat: Re: Liściasty! PV! szarówka i wydajność
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 20:26:23 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Podlicznika na pompie nie masz?

    Szkoda mi było siana. Pompa ma licznik motogodzin, można sobie co roku
    policzyć na palcach ile zjadła.

    > Założyłem że ze 25-30kWh przejada
    > ogrzewanie, ale może faktycznie udział jest mniejszy. Rodzina 4 osobowa?

    5 osób + kot + 2x ryby + żółw czy cośtam, te ryby i żółw też prąd w sumie jedzą.
    Wszystko u nas je prąd :>

    L.

  • 42. Data: 2018-11-20 21:36:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > 5 osób + kot + 2x ryby + żółw czy cośtam,
    > te ryby i żółw też prąd w sumie jedzą.
    > Wszystko u nas je prąd :>

    Żółwia nie da się pompować ciepłem?

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2018-11-20 22:01:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 21:36:44 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Żółwia nie da się pompować ciepłem?

    To taki mikrożółw, pompowany lampą, chyba nie ma sensu optymalizować
    biedaka ;) Póki co ma się dobrze bez optymalizacji.

    L.

  • 44. Data: 2018-11-20 23:54:00
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 20.11.2018 o 22:01, Lisciasty pisze:

    > To taki mikrożółw, pompowany lampą, chyba nie ma sensu optymalizować
    > biedaka ;) Póki co ma się dobrze bez optymalizacji.
    >
    > L.

    w Remeefie mowili, że Tchórzewski mówił, że faktycznie nie 5% a 30%
    podwyżki cen, ale będą rekompensaty dla wszystkich gospodarstw domowym
    bez wzgledu na próg podatkowy, to może i żółw się załapie :D

  • 45. Data: 2018-11-21 08:07:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 23:54:01 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:
    > w Remeefie mowili, że Tchórzewski mówił, że faktycznie nie 5% a 30%
    > podwyżki cen, ale będą rekompensaty dla wszystkich gospodarstw domowym
    > bez wzgledu na próg podatkowy, to może i żółw się załapie :D

    Ta właśnie dzisiaj gadali. Mają dać 2mld zakładom energetycznym
    żeby skompensować podwyżki dla prywatnych. Myślałem że ten pseudominister
    nie zaskoczy mnie bardziej swoją głupotą ale jednak myliłem się :/

    L.

  • 46. Data: 2018-11-21 08:41:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Nov 2018 23:07:19 -0800 (PST), Lisciasty

    > Ta właśnie dzisiaj gadali. Mają dać 2mld zakładom energetycznym
    > żeby skompensować podwyżki dla prywatnych. Myślałem że ten pseudominister
    > nie zaskoczy mnie bardziej swoją głupotą ale jednak myliłem się :/

    Co ty gadasz, najlepsza partia ku8wo! ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2018-11-21 08:44:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Nov 2018 04:50:29 -0800 (PST), Lisciasty

    > Malkontencenie to do developera softu, jam tylko user.

    Toż ja wim łotym. ;)

    > A że darmowe to nijak nie wypada narzekać :]

    Ale uwagi chyba można dać?

    > Opis znalazłeś, czy mam wkleić? ;)

    No mówię że siero. ;)

    --