  • 71. Data: 2020-07-05 22:33:51
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2020 20:29:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Miałeś tracker na dachu? :o

    Budyń to hardkor. On to miał naprawdę cholernie wysoko :]

    L.

  • 72. Data: 2020-07-05 22:50:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Budyń to hardkor. On to miał naprawdę cholernie wysoko :]

    Bliżej Słońca, więcej mocy daje.

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2020-07-05 23:10:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2020 22:51:36 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Bliżej Słońca, więcej mocy daje.

    To chyba podobnie jak z tym wieszaniem ścierki na słońcu
    żeby szybciej wyschła. Tylko ciężko dorzucić.

    L.

  • 74. Data: 2020-07-05 23:30:54
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2020 20:29:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 5 Jul 2020 06:22:13 -0700 (PDT), budynPL

    > Miałeś tracker na dachu? :o

    taki był https://zapodaj.net/8654579c5c9d8.jpg.html

    :-)

    b. (hardkor)

  • 75. Data: 2020-07-05 23:33:36
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2020 18:41:24 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Stoi i produkuje. Ale przyszedł wiater i ukręcił przekładnię,
    > w dodatku prawie odleciało więc stoi teraz na płasko :P

    a jak ja go zdemontowałem to niecały chyba tydzień później był jakis huragan, oj
    byłyby jaja, pół dachu by mi wyrwało :/
    od tego czasu mam wiatrowe przelęki :-)

    b.

  • 76. Data: 2020-07-05 23:43:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    budynPL napisał:

    > taki był https://zapodaj.net/8654579c5c9d8.jpg.html
    >
    > :-)
    >
    > b. (hardkor)

    Ten cały Sabaton to power metal (nie że
    się znam i odróżniam, doczytałem w Wiki).

    --
    Jarek

  • 77. Data: 2020-07-06 08:50:10
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-05 o 22:50 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Bliżej Słońca

    Tylko w dzień, bo w nocy to wręcz przeciwnie.

    Mateusz

  • 78. Data: 2020-07-06 09:20:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Jul 2020 14:30:54 -0700 (PDT), budynPL

    > taki był https://zapodaj.net/8654579c5c9d8.jpg.html

    To nie na dachu tylko na elewacji...
    ...z siłownikiem od satelity hihi ;)

    Tak czy siak, to zupełnie bez porównania
    do konstrukcji na trójkątach. Nie wiem jaki
    wiatr by musiał być aby to pozrywać...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 79. Data: 2020-07-06 09:21:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Jul 2020 13:33:51 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Budyń to hardkor. On to miał naprawdę cholernie wysoko :]

    Tym można było chyba turbinę parową napędzać. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 80. Data: 2020-07-06 16:13:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Tylko w dzień, bo w nocy to wręcz przeciwnie.

    Długi wysięgnik i lustra.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam