  • 1. Data: 2011-04-25 22:04:56
    Temat: Mastercook PTD-1036 lub PTDE 106 lub whirlpool AWE 6519/P
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    http://www.oleole.pl/pralki/mastercook-ptd-1036.bhtm
    http://www.oleole.pl/pralki/mastercook-ptde-106.bhtm
    l?from=skapiec
    http://www.mediamarkt.pl/produkty/duze-agd/pralki/pr
    alki-ladowane-od-gory/awe-6519-p

    Czy ktoś używa pralki jak w temacie ? Stara się zepsuła, nowa trzeba kupić.
    Ważne, by była stabilna i nie podskakiwała podczas prania /wirowana. Na
    wszelki wypadek potrzebuję mozliwośc regilacji obrotów wirowania od 150-200
    obrotów. (czasem jak jest wyjątkowo niewyważony wsad, to lepiej odwirować
    na niskich, niż zrezygnować z wiriwania w ogóle, bo pralka chodzi po
    łazience, a jak nie chodzi, to strop się trzesie...)

  • 2. Data: 2011-04-26 07:22:48
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek napisał(a):
    > Czy ktoś używa pralki jak w temacie ?
    Ja nie.
    Z Mastercooka używam tylko płyte gazową i piekarnik. W tym są dobrzy.
    Pralki trzepią od niedawna, i kiedyś sie im przyglądałem, i odpuściłem
    sobie.

    Polecam Ci Polar PTL 1010

    Pełna elektronika. Przy wirowaniu (0 po regulowane 400-1000 obr/min)
    postawisz szklankę wody i kropli nie uroni, tak potrafi rozłożyć pranie.
    Mnóstwo fajnych _ludzkich_ praktycznych i użytkowych programów, też
    takich do szybkich przepierek.
    Używam ją około 3,5 roku po 3-4 razy w tygodniu i nie widać by sie
    miała zepsuć i nie była jeszcze naprawiana.
    W tym modelu pozbyto się wszystkich dokuczliwych mankamentów starych
    modeli.
    Dla mnie jest rewelacyjna, zwłaszcza że nie kosztuje majątku.

    W opiniach nie którzy piszą że jest głośna. Nie wiem z jakich pralek
    ci ludzie sie przesiedli, a może wstawiają ją i użytkują w salonie?
    Ja przesiadłem się ze starej Diany więc wiem jak może być pralka
    głośna, do tego wyjść sama do pokoju w momencie wirowania.
    Ja zamykam drzwi od łazienki, i w pokoju (blisko łazienki) nie słyszę
    pracującej pralki.

    Jestem z niej bardzo bardzo zadowolony, i ją polecam. Nie
    kombinowałbym z Wrozametem. Oni sie dopiero uczą robić pralki.
    --
    Krzysiek