  • 1. Data: 2011-04-22 11:07:57
    Temat: aqua stop
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    Czy ktos wie ja kto cudo moze dzialac bez pradu?
    W zmywarce mam na koncu weza i odchodza od tego kabelki elektr.,
    wiec zasada dzialania pewnie jest taka: leci woda, zmywarka pracuje, jest ok.
    Leci woda, zmywarke nie pracuje, jest zle i odcina sie doplyw.
    Wyglda wiec na to, ze czy zmywarka pracuje czy nie uklad dostaje informacje
    od samej zwmywarki.

    Ale teraz sa do kupienia weze (jako przedluzacze) z aqua stop do urzadzen, ktore
    fabrycznie nie maja zamontowanego tego mechanizmu. Kosztuja 80zl., ale jak to ma
    niby dzialac, skoro po pierwsze sa bez pradu, a po drugie skad maja rozrozniac stany
    woda plynie w rurze i zmywarka pracuje od woda plynie w rurze ale zmywarka
    nie pracuje?

  • 2. Data: 2011-04-22 11:35:08
    Temat: Re: aqua stop
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 22-04-2011 13:07, Klapacjusz rzecze:

> [...]
    > Leci woda, zmywarke nie pracuje, jest zle i odcina sie doplyw.
    > Wyglda wiec na to, ze czy zmywarka pracuje czy nie uklad dostaje informacje

    Przekombinowałeś :-) Po prostu tam jest elektrozawór, zamocowany
    "na wysuniętej placówce"- przy kranie, zamiast przy zmywarce/pralce.
    Jak nie dostanie zasilania od zmywarki- woda nie leci.

> [...]
    stany
    > woda plynie w rurze i zmywarka pracuje od woda plynie w rurze ale zmywarka

    Tu już jest inna zasada działania. Poczytaj:

    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-04-22 11:46:55
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    Dominik & Co wrote:

    >Przekombinowałeś :-) Po prostu tam jest elektrozawór, zamocowany
    >"na wysuniętej placówce"- przy kranie, zamiast przy zmywarce/pralce.
    >Jak nie dostanie zasilania od zmywarki- woda nie leci.

    No tak :)

    >Tu już jest inna zasada działania. Poczytaj:
    >
    >http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199897.html
    >http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1108412.html

    Ok, niby sensowne, ale zadziala, jak wymienimy cala rurke,
    jako przedluzenie nie ma sensu.

    Dzieki.

  • 4. Data: 2011-04-22 19:32:44
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Ok, niby sensowne, ale zadziala, jak wymienimy cala rurke,
    > jako przedluzenie nie ma sensu.

    ta, dobry waz nie strzeli - wyciaganie kasy od ludzi :)

    Wezyki doprowadzajace wode do wylewki w umywalce np - musi miec to jakies aqua
    stopy? Nie... nie trzeba tez zakrecac calego pionu po myciu rak :)

    System fabryczny, elektryczny ma sens ale i tak nie chroni przed
    nieszczelnoscia tuz przed wezem :( Cudow nie ma. Ja mam dodatkowo filtr wody
    (taki gruby plastik) i w sumie to tez moze strzelic i AS nie zadziala... Jakos
    pralki AS nie posiadaja (przynajmniej nie widzialem) i jakos ludzie z tym zyja.

  • 5. Data: 2011-05-02 14:21:06
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    IMHO kiedyś większość z BSH posiadała, może teraz na rynek polaczkowy
    oszczędzają fenigi.

    -----