  • 1. Data: 2011-04-23 13:44:45
    Temat: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Jakie są dobre maszynki elektryczne do mielenia mięsa (i przy okazji innych
    rzeczy) i dlaczego akurat te?
    THX

  • 2. Data: 2011-04-23 14:37:06
    Temat: Re: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-23 15:44, THX pisze:
    > Jakie są dobre maszynki elektryczne do mielenia mięsa (i przy okazji innych
    > rzeczy) i dlaczego akurat te?
    > THX

    Nie ma takich. Wszystkie są do dupy.

    JK

  • 3. Data: 2011-04-23 15:22:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 13:44:45 +0000 (UTC), THX napisał(a):

    > Jakie są dobre maszynki elektryczne do mielenia mięsa (i przy okazji innych
    > rzeczy) i dlaczego akurat te?

    Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2011-04-23 17:42:11
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

    Nie wiem czy jeszcze jest promocja w Tesco, ale Zelmer byl po ok 180zl .
    Oczywiscie nie jest to maszynka na tasme produkcyjna, ale na okazyjne domowe
    wyroby :)

    Pozdrawiam
    KM

  • 5. Data: 2011-04-23 17:53:45
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "KM", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > Oczywiscie nie jest to maszynka na tasme produkcyjna, ale na okazyjne domowe

    Okazyjne jak okazyjne, wytrzymuje całkiem sporo :)
    Regularnie mielimy różne mięcha dla naszych futrzastych i daje radę
    wszystkiemu - szyjom, skrzydłom, nogom... z kośćmi oczywiście. Piszczy, ale
    ciągnie. Raz jakiś potworny ochłap owinął się na ślimaku i do tego stopnia
    ją zablokował, że strzeliła zębatka przenosząca napęd. Naprawa kosztowała
    coś około 4 zł i dalej hula :)

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 6. Data: 2011-04-23 18:03:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 19:53:45 +0200, Damork napisał(a):

> [...]
    > ją zablokował, że strzeliła zębatka przenosząca napęd. Naprawa kosztowała

    W mojej niemaldwudziestoletniej maszynce właśnie wymieniłam ślimak i nóż -
    kosztowało ok. 40 zł. I dalej hula. Zadne inne urządzenie do mielenia mięsa
    mnie absolutnie nie interesuje. Nawet przystawki do Mum'a nie chcę.

  • 7. Data: 2011-04-23 18:58:24
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-23 19:53, Damork pisze:
> [...]
    > Regularnie mielimy różne mięcha dla naszych futrzastych i daje radę
    > wszystkiemu - szyjom, skrzydłom, nogom... z kośćmi oczywiście. Piszczy, ale

    Skrzydlate i futrzaste?! Z kośćmi? Przerabiasz
    nietoperze na karmę dla psów?

    JK

  • 8. Data: 2011-04-24 14:24:12
    Od: <d...@o...pl>

    > Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

    Popieram. Moja też działa i działa. Dodatkowo do maszynki można kupić
    przystawki do cięcia warzyw (przydatne np. przy robieniu przetworów lub
    większej ilości surówek).

    D.

  • 9. Data: 2011-04-24 15:48:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 16:24:12 +0200, d...@o...pl napisał(a):

    > Popieram. Moja też działa i działa. Dodatkowo do maszynki można kupić
    > przystawki do cięcia warzyw (przydatne np. przy robieniu przetworów lub
    > większej ilości surówek).

    Jeszcze podpowiem, że przystawki od najnowszych maszynek pasują do
    najstarszych i vice versa.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2011-04-24 16:29:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 17:48:47 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Jeszcze podpowiem, że przystawki od najnowszych maszynek pasują do
    > najstarszych i vice versa.

    O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w poprzednią
    wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)

    PS. Jakby tak któryś Zelmer miał wsteczny bieg...