  • Data: 2018-08-10 19:14:41
    Temat: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mieliśmy z żoną podobne dylematy. Mieliśmy duży dom a w nimmałe mieszkanie tylko dla
    siebie (miało być dla teściów, ale nie dożyli końca budowy).Kupiliśmy mały domek w
    małym mieście i zamierzaliśmy tam mieszkać na starość. Niestety, stare lata przyszły
    za szybko i żoną nie dożyła końca remontu. Teraz sam tam mieszkam. Znaczy- że psem i
    kotem. W planie mam kupno kawalerki blisko córki. Cokolwiek by nie mówić, stary
    człowiek mósi mieć jakąś opiekę. Po dwóch udarach daję sobie radę sam. Ale żeby nie
    szybka pomoc córki, mogłoby być dużo gorzej. Wiem o tym i czasem pomagam pomocnym
    nieszczęśnikom. A umierać w samotności i żeby po zapachu znależli... W Polsce dziefek
    jest potrzebny do opieki nad wnukami. Jakoś ta różnicą pokolenia powoduje że łatwiej
    je wychować niż rodzicom. O ile ci pozwolą ...