  • 21. Data: 2017-04-24 14:40:57
    Temat: Re: "Miód na oczy Kogutka" - Klęska żywiołowa
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Seul maja bronic a wiosek pomiedzy granica a Seulem raczej nie beda bronili tylko
    beda robili w nich gniazda oporu. Mozesz sobie wyobrazic jak by wygladaly tereny
    gdyby przeszly po nich trzy milony zolnierzy z Korei Polnocnej? Bo ja jakos nie moge.
    Oni nie beda poruszali sie jak swiatlo, najkrotsza i prosta droga. Przejda na calej
    granicy i beda szli na Seul. Seul ma ochrone antyrakietowa. Jest w zasiegu ostrzalu
    artyleryjskiego ale bardzo szybko zniszcza artylerie przeciwnika rakietami. Przez
    pole minowe na granicy nie musza przechodzic. Desant moga zrobic od strony wody.
    Nawet jak straca trzy miliony zolnierzy to im jeszcze dwa miliony zostana. Dalej bys
    chcial mieszkac pod Seulem. Korea Polnocna nie chce niszczyc miast bo w miastach jest
    przemysl. Oni chca wyzwolic swoich braci z imperialistycznej okupacji, tak twierdza.

  • 22. Data: 2017-04-24 19:29:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To po co pisac o zagrzybionej kamienicy i dawac jako przyklad negatywny wiezowce z
    wielkiej plyty. Awaria o ktorej napisalem z wyjatkiem czasow dwudziestego stopnia
    zasilania byla jedynym w moim zyciu tak dlugim bo trwajacym ze trzy godziny brakiem
    pradu. Nke mieszkam w bloku tylko w kamienicy. Wiecej mam w mieszkaniu kanalow
    wentylacyjnych i kominowych niz jest w przecietnym domu jednorodzinnym. W sytuacji
    kryzysowej moge rozebrac sciane i z cegiel zbudowac prymitywny piec. Palic zeby
    zarcie ugotowac moge meblami, deskami z podlogi i belkami. Jak jest jakas sytuacja
    nadzwyczajna to kazdy najpierw mysli o sobie i swoich bliskich a nie o tym ze ktos ma
    zle bo na jedenaste pietro wchodzi po schodach. Jak jest wojna to agrersor stara sie
    nie zniszczyc duzych miast bo chce je przejac w dobrym stanie. Niemcy jak na poczatku
    wojny wygrywali to duzych miast specjalnie nie niszczyli jesli nie musieli. Za to
    wszystko co bylo male i stalo na lini frontu skazane bylo na unicestwienie. Wlacz
    telewizor i poogladaj relacje z Syrii. Pokazuja miasto w ktorym nie ma calego
    budynku. A ulicami chodza ludzie i nie wygladaja zeby glodowali. Widac ze gadaja
    przez telefony. Wioski w Syrii jak atakuje panstwo islamskie nikt nie broni ani o nia
    nie walczy. Jak jest dobrze to jest dobrze ale jak sie zaczyna dookola pierdolic to
    latwiej zyc w duzym miescie. W niemczech wieksze problemy z uchodzcami maja w malych
    miastach pomimo ze zamachy byly na razie w duzych. Pokazywali w tv reportaz
    opowiadajacy o zyciu ludzi mieszkajacych niedaleko dzungli. Oni tam wszyscy w domkach
    mieszkaja. Chcialbys przez 24 godziny na dobe sie bac? W miescie jak sie robi
    rozpierducha to do akcji wkraczaja robokopy i pacyfikuja. Wyobraz sobie hipotetyczna
    sytuacje ze masz czternastoletnia corke, mieszkasz na terenach nazwijmy je
    podmiejskimi, zmienila sie wladza na przyjazna dla imigrantow i 3 kilometry od domu
    jest dziki oboz imigrantow a w nim 1000 mlodego chlopa. W duzych miastach takich
    obozow legalnych i nielegalnych nie bedzie. Jak by przyszli to nie masz sie czym
    bronic.

    Wybacz, ale Twoja argumentacja jest debilnie skrajna.

    Co do imigrantów - gdzie były przeprowadzane zamachy terrorystyczne? Na
    prywatne domy na wsi czy tam, gdzie są największe skupiska mieszkańców,
    czyli w miastach?

  • 23. Data: 2017-04-24 20:07:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na imigrantach znasz sie mniej wiecej jak na akumulatorach. Wychodzi ze mniej wiecej
    znasz sie na wszystkim. I raczej mniej niz wiecej.

  • 24. Data: 2017-04-24 20:29:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Na imigrantach znasz sie mniej wiecej jak na akumulatorach. Wychodzi ze mniej
    wiecej znasz sie na wszystkim. I raczej mniej niz wiecej.

    Masz jeszcze jakieś argumenty merytoryczne, czy już Ci się skończyły, a
    nie potrafisz przyznać się do swojej głupoty?

  • 25. Data: 2017-04-24 20:38:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie musze brac przykladu z Ciebie i udowadniac glupote piszac glupoty.