  • Data: 2009-05-22 12:10:27
    Temat: Montaż ościeżnic regulowanych.Co zrobiłem źle?
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zamontowałem trzy komplety ościeżnic regulowanych.
    Ładnie poklinowałem, pozakładałem rozpórki, opiankowałem.
    Wszystko ładnie wyschło, założyłem ramki ościeżnic, pozakładałem drzwi.
    No i wszystko było ładnie-pięknie przez cztery dni.
    Wczoraj rano wszystkie trzy wybrzuszyły się w beczółki tak, że żadne drzwi
    się nie zamykają.
    Wygląda to tak (troszkę przesadzone):

    http://tiny.pl/3hjc

    Co zrobiłem źle?
    Mogła się pianka skurczyć??
    Nie mam pojęcia co zawaliłem chociaż fakt, że to był mój pierwszy raz;)
    Macie jakieś pomysły?

    Pozdrawiam
    charwel:)