  • 51. Data: 2010-01-29 22:32:14
    Temat: Re: Mrozy powyżej -18C a zużycie gazu
    Od: M <M...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Mniej więcej tak - kanały wylotowe były w kuchniach, łazienkach i
    > ubikacjach. Dzięki temu powietrze leciało od okien do tychże pomieszczeń,
    > co ograniczało emisję różnych zapachów.

    Wiem, wiem :-) kanał 14x14 do wentylacji całego mieszkania :-)
    IMHO trochę mało

    M.

  • 52. Data: 2010-01-29 23:00:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 23:32:14 +0100, M napisał(a):

    > Wiem, wiem :-) kanał 14x14 do wentylacji całego mieszkania :-)
    > IMHO trochę mało

    Tak naprawdę, to minimum trzy takie - kuchnia, łazienka i jeszcze piec
    gazowy do CWU.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 53. Data: 2010-01-30 08:44:53
    Od: M <M...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Tak naprawdę, to minimum trzy takie - kuchnia, łazienka i jeszcze piec
    > gazowy do CWU.

    Hmmm, piec gazowy w bloku? Trzeci może być w ubikacji (jak jest
    oddzielna). Przy czym te 14x14 jest dzielone z sąsiadami kilka pięter wyżej.

    M.

  • 54. Data: 2010-01-30 10:16:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Sty, 09:44, M <M...@w...pl> wrote:

    > Hmmm, piec gazowy w bloku?

    Nie znam bloku w moim miescie w ktorym nie byloby gazu i przeplywowych
    junkersow do CWU :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2010-01-30 14:16:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 09:44:53 +0100, M napisał(a):

    > Hmmm, piec gazowy w bloku? Trzeci może być w ubikacji (jak jest

    Zaprawdę, w większości miast nie ma centralnej CWU i piecyki gazowe są
    zodziennością.

    > oddzielna). Przy czym te 14x14 jest dzielone z sąsiadami kilka pięter wyżej.

    Jest dzielona z maks. 3 sąsiadami.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 56. Data: 2010-01-30 14:17:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 02:16:06 -0800 (PST), Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Nie znam bloku w moim miescie w ktorym nie byloby gazu i przeplywowych
    > junkersow do CWU :)

    Mieszkańcy Warszawy i kilku innych miast z kolei robią wielkie oczy, jak
    się o tym dowiadują ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 57. Data: 2010-01-30 14:25:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości > To budownictwo zakładało, że okna będę nieszczelne. Nie, to nie
    żart,
    > naprawdę.

    I co z tego. Zawsze są jakies zalożenia.
    Przeciez teraz tez sie zaklada np ze przez okna ucike ciepla iles tam.

    Kris

  • 58. Data: 2010-01-30 16:57:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:25:49 +0100, Kris napisał(a):

    > I co z tego. Zawsze są jakies zalożenia.

    Ano nic, pisałem informacyjnie. To jest przyczyna, dla której po wymianie
    okien na nowe trzeba je rozszczelniać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 59. Data: 2010-01-30 17:43:55
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Sty, 15:17, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Mieszkańcy Warszawy i kilku innych miast z kolei robią wielkie oczy, jak
    > się o tym dowiadują ;)

    O. To dla mnie ciekawostka - do tej pory bralem to za norme, ze tak
    wszedzie w kazdej lazience blokowej wisi junkers :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2010-01-30 18:24:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@g...com> writes:

    > O. To dla mnie ciekawostka - do tej pory bralem to za norme, ze tak
    > wszedzie w kazdej lazience blokowej wisi junkers :-)

    W Warszawie też, ale przecież z Płaszczycą rozmawiasz, on się na
    Warszawie zna jak kura na pieprzu.

    MJ