  • 1. Data: 2009-04-22 10:31:50
    Temat: Nadbudowa nad domkiem - ile
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Mam pomysl na nadbudowe jedej kondygnacji nad istniajaca willa.
    Powierzchnia stropodachu wynosi ok. 170 m2 . Zastanawiam sie , ile to moze
    kosztowac. Trzeba wylac wieniec nad istniejacymi scianami, wybudowac sciany,
    wstawic okna, wszystko zakonczyc stropodachem.
    Kalkulowalem to mniejwiecej, na tyle ile kosztuje domek jednorodzinny o
    takiej powierzchni, tylko ze bez fundamentow. No ale proszo o opinie Was.
    Wedlug moich kalkulacji to ok 150 000zl .

    st.

  • 2. Data: 2009-04-22 10:51:04
    Temat: Re: Nadbudowa nad domkiem - ile
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiej powierzchni, tylko ze bez fundamentow. No ale proszo o opinie Was.
    > Wedlug moich kalkulacji to ok 150 000zl .

    Robilem cos podobnego, tyle ze w mojej technologii,
    120 m2 wyszlo cos kolo 60-70 tys.
    podaj jaki rejon
    a jak by technologia pasowala to daj rysunki na prv to zrobie wycene.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-23 16:06:26
    Od: t...@o...net

> [...]
    > takiej powierzchni, tylko ze bez fundamentow. No ale proszo o opinie Was.
    > Wedlug moich kalkulacji to ok 150 000zl .

    Dobrze kalkulujesz z tym, ze wczesniej musisz miec skspertyze nosnosci
    istniejacych fundamentow. Zatem dolicz z tysiac a w przypadku koniecznosci ich
    wzmacniania, co jest bardzo kosztowne, mozesz nadbudowac to w technologii
    proponowanej przez Hana.
    Pzdr.