  • 1. Data: 2009-04-22 10:23:56
    Temat: siatka studniarska - Kraków
    Od: "Mar" <e...@g...pl>

    Wie ktoś może, gdzie w Krakowie można kupić siatkę studniarską do zrobienia
    filtra ?
    Objeździłem składy i wszędzie mówią że nie prowadzą takich rzeczy....

  • 2. Data: 2009-04-22 11:01:41
    Temat: Re: siatka studniarska - Kraków
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Mar" <e...@g...pl> wrote:
    > Wie ktoś może, gdzie w Krakowie można kupić siatkę studniarską do
    > zrobienia
    > filtra ?
    > Objeździłem składy i wszędzie mówią że nie prowadzą takich rzeczy....

    W sklepie ogrodniczym. W szczególności, może być i w OBI.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2009-04-22 13:30:56
    Od: "Mar" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > W sklepie ogrodniczym. W szczególności, może być i w OBI.

    pech....
    obdzwoniłem chyba kilkanaście ogrodniczych i nie prowadzą takich rzeczy
    castorama nie prowadzi
    obi nie prowadzi

    ma ktoś jakiś sprawdzony namiar ?
    oddam pół królestwa i syna za męża :D

  • 4. Data: 2009-04-22 20:12:26
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mar" <e...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wie ktoś może, gdzie w Krakowie można kupić siatkę studniarską do
    > zrobienia
    > filtra ?
    a wiesz przynajmniej jakiego numeru siatki szukasz?
    bo sa od 8 do 16
    SJS

  • 5. Data: 2009-04-22 20:29:12
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > a wiesz przynajmniej jakiego numeru siatki szukasz?
    > bo sa od 8 do 16

    Wiem doskonale.
    Potrafisz wskazać w Krakowie sklep, który tym handluje ??

  • 6. Data: 2009-04-23 20:13:21
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mar" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > pech....
    > obdzwoniłem chyba kilkanaście ogrodniczych i nie prowadzą takich rzeczy
> [...]

    Witam, a sklep internetowy może być?:)
    http://www.aqua.zgora.pl/aquasklep/Aquasklep/skrypt_
    pliki/d8.htm

    na dole strony są rożne rozmiary.

    Jakbym był złośliwy, to bym napisał, że wpisanie zweryfikowanie w google
    zajeło mi aż 3 minuty :).
    Ale nie napiszę:)
    Królestwo chętnie wezmę, ale bez syna :P

    Tutaj link z google.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=siatka+studniars
    ka+cena&lr=

    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2009-04-23 20:52:52
    Od: "Mar" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Witam, a sklep internetowy może być?:)
    > http://www.aqua.zgora.pl/aquasklep/Aquasklep/skrypt_
    pliki/d8.htm

    dzięki - w necie to już znalazłem, ale jak się człowiek napali to musi być na
    wczoraj bo dziura wywiercona, rura nawiercona i czekam tylko na siatkę :)
    niestety chyba pozostaje net i w tym tygodniu nie skończę :\

    > Jakbym był złośliwy, to bym napisał, że wpisanie zweryfikowanie w google
    > zajeło mi aż 3 minuty :).

    dobrze, że nie jesteś bo mi zajęło tyle samo :P :) :) :)