  • 11. Data: 2016-07-18 19:20:20
    Temat: Re: Nadtopiona płyta indukcyjna
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.07.2016 o 14:50, Irokez pisze:

    > Ale w czym problem rozgrzać cienki spód gara ponad 100 stopni w piecu
    > indukcyjnym?

    1. Tu mowa o kuchence indukcyjnej. NIE o piecu indukcyjnym.
    2. Żaden problem rozgrzać, nawet gruby, spód gara ponad 100 stopni.
    Wszyscy to wiedzą.
    3. Co chciałeś osiągnąć tym postem? Pokazać swoją ignorancję?

    --
    Kaczin

  • 12. Data: 2016-07-18 20:48:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 19:20, Kaczin pisze:

> [...]
    > Wszyscy to wiedzą.
    > 3. Co chciałeś osiągnąć tym postem? Pokazać swoją ignorancję?

    Ad.3. - To do mnie?

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2016-07-19 17:54:42
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.07.2016 o 20:48, Irokez pisze:

    > Ad.3. - To do mnie?

    No co ty! Do Świętego Mikołaja.

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2016-07-19 23:45:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Irokez wrote:

> [...]
    w czterystu stopniach.

    > Ale w czym problem rozgrzać cienki spód gara ponad 100 stopni w piecu

    1. stopisz szkło w 100C?
    2. od kiedy płyta jest piecem indukcyjnym?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-07-20 15:51:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 23:45, masti pisze:

    debilku. Przy 1300 to sie takie szklo wytapia w hucie. Zwykle hartowane szklo mieknie
    w czterystu stopniach.

    > 1. stopisz szkło w 100C?

    nie

    > 2. od kiedy płyta jest piecem indukcyjnym?

    Od momentu, gdy wsadem jest sama stal.

    Zasada pracy obu jest taka sama - podgrzewanie ferromagnetyków w wyniku
    działania na nie szybkozmiennego pola magnetycznego (prądy wirowe
    wzbudzone zjawiskiem indukcji elektromagnetycznej).

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2016-07-20 22:56:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Irokez wrote:

> [...]
    > działania na nie szybkozmiennego pola magnetycznego (prądy wirowe
    > wzbudzone zjawiskiem indukcji elektromagnetycznej).

    pokażesz płytę z samej stali?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-07-21 19:24:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 22:56, masti pisze:

    > pokażesz płytę z samej stali?

    chcesz powiedzieć, że piece indukcyjne są ze stali?

    --
    Irokez