  • 31. Data: 2020-05-16 13:43:37
    Temat: Re: Narzędzie Parkside z Lidla
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 May 2020 01:37:38 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Gdybym ostatnio nie kupił piekarnika Bosh "Made in Germany" to bym
    > nie uwierzył... Ale widać Niemcy odbudowują swoją gospodarkę.

    A w Niemczech przykręcono drzwiczki do sprzętu from RPC :)

    Taki standard, w PL zresztą też.

  • 32. Data: 2020-05-16 22:53:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 May 2020 13:43:37 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > A w Niemczech przykręcono drzwiczki do sprzętu from RPC :)

    Hehe, dobre ale czy to zgodne z przepisami, który reguluje "Made in
    ..."?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2020-05-17 01:55:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Gdybym ostatnio nie kupił >piekarnika Bosh "Made in >Germany" to bym
    >nie uwierzył... Ale widać Niemcy >odbudowują swoją gospodarkę.
    Wstają z kolan. Nam pozazdrościli

  • 34. Data: 2020-05-21 16:53:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 May 2020 16:55:28 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Wstają z kolan. Nam pozazdrościli

    :DDD

  • 35. Data: 2020-05-21 21:25:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-14 o 10:43, Kris pisze:
    > Wielki plus dla Lidla

    Nie wiem czy w całym kraju, ale u mnie dziś kupiłem lidlowski migomat za
    150 zł.
    No i spawa.

    Sąsiad (światowej sławy ekspert od migomatów) stwierdził, że może być. :-)

    Robert