  • 11. Data: 2011-01-24 18:23:46
    Temat: Re: Neutraliziator zapachu perfumów
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, d...@o...pl napisał(a):

    > Witam
    > Jedno z moich znajomych dzieci dopadło gdzieś u babci flakon starych
    > perfum(ów)

    Ujjj...

    > i spryskało nimi całą szafę od środka - z płyty wiórowej i
    > drewna, które tym zapachem chya nasiąkło (jakaś polska Currara, smród
    > straszliwy). Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi, przesiąkają "wonią"
    > perfumów

    Ujjjj... Tak się mówi tylko w Polsacie :-P

    > także ubrania w niej zawieszone. Próbowałam neutralizatora Brise -
    > nie działa, niestety. Może macie jakieś sposoby na usunięcie zapachu z szafy

    Umyć szafę ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń, wysuszyć. Przetrzeć
    szmatką nasączoną terpentyną balsamiczną (do kupienia w sklepach dla
    plastyków), poczekać aż wyschnie. Szafę trzymać czesto otwartą, wietrzyć
    pomieszczenie. Zapach terpentyny zniknie po jakimś czasie.
    W razie konieczności powtórzyć zabieg z terpentyną.

  • 12. Data: 2011-01-25 12:21:58
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, na pl.rec.dom, d...@o...pl
    napisał(a):

> [...]
    > nie działa, niestety. Może macie jakieś sposoby na usunięcie zapachu z szafy

    po polroku chyba mozna sie przyzwyczaic do zapachu starej szafy i perfum

  • 13. Data: 2011-01-26 08:41:29
    Od: "xxl" <m...@w...pl>

    sprubój woda z dużą ilościa octu. ocet usuwa wszelkie zapachy.

  • 14. Data: 2011-01-26 20:15:43
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > sprubój woda z dużą ilościa octu. ocet usuwa wszelkie zapachy.

    A co z zapachem octu:-) ??

  • 15. Data: 2011-01-26 20:25:51
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co z zapachem octu:-) ??

    Po occie perfumy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2011-01-26 21:20:43
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    > Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Po occie perfumy

    Woda amoniakalna...

  • 17. Data: 2011-01-26 21:22:20
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    <d...@o...pl> wrote in message news:ihjjsc$mj0$1@news.onet.pl...

    Wióry mogą śmierdzieć i 10 lat, a truć cały okres używania.