  • 1. Data: 2011-01-23 16:06:09
    Temat: spadająca moc świetlówki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    nowa lunax 15w rozświetlanie ok. 15s i 42lux na spaniu
    świetlówka na suficie, plafon

    po ok. 20-3 minutach spada do 35lux

    philips 14w stara, rozświetlanie ok. 45s moc chyba 32 lux (z pamięci,
    sprawdzę jeszcze) no i jakoś potem nie spada

  • 2. Data: 2011-01-23 17:24:46
    Temat: Re: spadająca moc świetlówki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    philips 14w stara
    po minucie 32lux
    po 5min 37lux
    po 8min 35lux
    po 30min 31,7lux i tak już zostaje

  • 3. Data: 2011-01-23 17:40:32
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 18:24:46 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > philips 14w stara
    > po minucie 32lux
    > po 5min 37lux
    > po 8min 35lux
    > po 30min 31,7lux i tak już zostaje

    Poważnie znajdujesz na to czas ? :) No chyba że ktoś za to ci płaci ?
    Pozdrawia BearBag...

  • 4. Data: 2011-01-23 18:30:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poważnie znajdujesz na to czas ? :) No chyba że ktoś za to ci płaci ?

    poprzednie pomiary z apmeromierzem to była upierdliwa pajęczynka w łazience
    ;)
    a teraz spojrzeć raz na pare minut, raczej nie jest czasochłonne obrócenie
    na fotelu i wcisniecie dwoch przyciskow

    oszczędność energii jest na topie ;p
    przymierzam się do zakupu:
    http://allegro.pl/zarowka-led-e27-44-smd-5050-710lm-
    230v-jak-75w-i1417211490.html

  • 5. Data: 2011-01-23 23:33:56
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ;)
    > a teraz spojrzeć raz na pare minut, raczej nie jest czasochłonne obrócenie

    W krótkim czasie po raz trzeci widzę tą aukcję. Temat wygląda na spam.

  • 6. Data: 2011-01-23 23:34:00
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

  • 7. Data: 2011-01-24 09:26:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W krótkim czasie po raz trzeci widzę tą aukcję. Temat wygląda na spam.

    jak chcesz tak nazywaj, ja uważam że to jest zajebiste do plafonów, jedno
    mnie męczy czy uda się tak wkręcić żarówkę by była skierowana do dołu

    ekscytuję się? no tak, bo takiego czegoś szukałem od długiego czasu,
    zamowilem jak to mam w zwyczaju bez allegro 2szt. z drobnym rabatem, a jak
    każdy grosz się liczy w końcu jestem polakiem

    naturalnie i na wysyłce trzeba było zaoszczędzić, więc zamawiam ze znajomym
    (kazdy po jednej)

    jak przyjdzie zdam relację z pomiarów: światłości i poboru prądu

  • 8. Data: 2011-01-25 08:13:42
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-24 10:26, zlotowinfo pisze:

    > ekscytuję się? no tak, bo takiego czegoś szukałem od długiego czasu,
    > zamowilem jak to mam w zwyczaju bez allegro 2szt. z drobnym rabatem, a
    > jak każdy grosz się liczy w końcu jestem polakiem

    spryciarski jesteś, zaimponowałeś mi swym sprytem

    > naturalnie i na wysyłce trzeba było zaoszczędzić, więc zamawiam ze
    > znajomym (kazdy po jednej)

    wow

    > jak przyjdzie zdam relację z pomiarów: światłości i poboru prądu

    juz nie mogę się doczekać

  • 9. Data: 2011-01-25 11:02:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    chyba poczułem ironię ;>

    mam nadzieję że to nie będzie niewypał jak ze świetlówkiami, które po jakimś
    czasie produkują ciepło zamiast światła, podobno tylko wada żarówki

    chyba że są jakieś normalne świetlówki które tej wady nie mają, jakoś w
    pełni elektroniczne, nienagrzewające się, w sumie nie znam elektroniki i nie
    wiem czy muszą być tam elementy grzejące się

  • 10. Data: 2011-01-25 12:18:31
    Od: sofa-mebels <x...@x...xx>

    Sun, 23 Jan 2011 23:34:00 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, kogutek napisał(a):

    > zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    [...]
    230v-jak-75w-i1417211490.ht

    > W krótkim czasie po raz trzeci widzę tą aukcję. Temat wygląda na spam.

    To spam, kto moze zachywac sie swietlowkami, ktore daja koszamrne swiatlo,
    jedynie sam sprzedawca, zachecajacy do kopowania swoich chinskich produktow