  • 1. Data: 2011-01-22 17:57:10
    Temat: Montaż parapetów wewnętrznych.
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    W mieszkaniu gdzie wymieniono okna na plastiki, usunięto parapety
    wewnętrzne. Ja chcę zamontować je ponownie. I stąd moje pytania, czy
    parapet musi wchodzić pod futrynę okna,dolegać do niej? Czy wystarczy,że
    jest do niej dosunięty (dostawiony)?
    Czy parapet może być poniżej futryny jakieś 20 mm, przerwa wypełniona
    pianką i gipsem. Okazuje się, że nie jest to taka prosta sprawa.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 2. Data: 2011-01-23 00:24:18
    Temat: Re: Montaż parapetów wewnętrznych.
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    Użytkownik "JacekG." napisał w wiadomości grup

[...]

    Poczytaj.

    http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/artic
    le/5715

  • 3. Data: 2011-01-23 16:57:40
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    > Poczytaj.
    >
    > http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/artic
    le/5715

    Dzięki, czytałem, przede wszystkim chodzi mi o to czy można parapet
    dostawić do framugi i czym wypełnić przestrzeń pod framugą, podobno
    pianka nie jest najlepszym rozwiązaniem. Parapety które chcę zamontować
    są drewniane, dość grube i aby wsunąć je pod framugę będę musiał wykuwać
    miejsce a chciał bym uniknąć tej roboty. Oczywiście jeżeli jest taka
    możliwość.

    Pozdrawiam.
    JacekG.