  • 51. Data: 2019-01-17 13:21:12
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 12:59:51 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Bo nawet taki wolontariusz żeby zbierać do puszki musi dojechać autem
    > lub komunikacją miejską i to też kosztuje.
    A jakby ten wolontariusz tym autobusem nie jechał to autobus by więcej/mniej zarobił?
    Przecież i tak ten autobus by trasa jechał nieważne czy wśród pasażerów będzie 5
    wolontariuszy czy 0.

    >Setki tysięcy osób muszą
    > wydać własne pieniądze
    Własne
    > żeby chociażby dojechać i zjeść w mieście.
    A tak by siedział w domu i jadł w domu

    > Przecież te festyny organizują gminy i miasta, instytucje, wojsko i
    > inni, to oni płacą za to. Jak to zliczysz plus dodatkowe siły policji,
    > ich paliwo i dniówki to się może okazać, że ta impreza kosztuje więcej
    > niż zbierane jest do puszek.
    >
    > Oczywiście wszystko pro publico bono ale za tym idą realne wydatki. I
    > nie ma tutaj mowy, że Owsiak oszukuje. No bo nie oszukuje. Jego
    > sprawozdania są prawdziwe. Tylko cała otoczka festiwalu żebractwa
    > kosztuje. Cały naród się do tego nieświadomie dokłada.

    Myślisz że gdyby 27 lat orkiestra nie grała to szpitale miały by więcej kasy dzięki
    oszczędnościom na wojsku, policji, dojazdach wolontariuszy i co tam jeszcze w
    kosztach wymieniłeś?
    Myślisz że ta kasa trafiła by do szpitali?

  • 52. Data: 2019-01-17 13:23:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 01:49:53 -0800 (PST), Budyń

    > ale za co prokurator? Toć to wszystko legalne 100%. Legalne nie oznacza moralne

    To że fundacja ma koszty to jest normalne i czepianie się tego jest
    absurdalne.

    > (jesli wałki są, tu nie mam zdania - chociaz wsparcie przez gminy
    > jest niebagatelne a niewykazywane w sprawozdaniach)

    Gminy nie wykazują tych wydatków?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2019-01-17 13:29:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:21, Kris wrote:

> [...]
    kosztach wymieniłeś?
    > Myślisz że ta kasa trafiła by do szpitali?

    Tego nie wiem i trudno odpowiedzieć ale gdyby nie było tego czy tamtego
    to NFZ i tak by musiał kupić.

    Mnie nie chodzi o Owsiaka. Niech on sobie milion rocznie zarabia. Tylko
    cały ten jego festiwal pochłania ogromne pieniądze, które są wydatkowane
    niejako pro publico bono i są zwyczajnie marnowane na kosztu obsługi
    tego cyrku.

  • 54. Data: 2019-01-17 13:32:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:23, Myjk wrote:

    > Gminy nie wykazują tych wydatków?

    Zobacz film .... Dałem linka.... tam jest wyjaśnione wszystko. Jest
    kilka tysięcy gmin i tylko 600 z nich odpowiedziało, a reszta olała.
    Poświęć czas i przeanalizuj.

  • 55. Data: 2019-01-17 13:32:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:29:06 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

> [...]
    > cały ten jego festiwal pochłania ogromne pieniądze, które są wydatkowane
    > niejako pro publico bono i są zwyczajnie marnowane na kosztu obsługi

    Pozwól córce pojechać albo pojedz z nią na Woodstock(jeśli się odbędzie w tym roku)

  • 56. Data: 2019-01-17 13:34:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 12:59:51 +0100, KIKI

    > Bo nawet taki wolontariusz żeby zbierać do puszki musi dojechać autem
    > lub komunikacją miejską i to też kosztuje.

    Kosztuje daną osobę, która robi to na własne życzenie. Czym dla Ciebie
    różni się DOBROWOLNE wrzucenie kasy do puszki, a włożenie czasu (i kasy na
    ww.) w wolontariat? NICZYM.

    > Setki tysięcy osób muszą wydać własne pieniądze
    > żeby chociażby dojechać i zjeść w mieście.

    Ich pieniądze, ich czas. To tak jakby mieć pretensję, że ludzie kupują
    sobie samochody i domy budują. Zresztą spójrz na to z innej perspektywy,
    ile taka impreza wyciąga ludzi z domów, ile daje zatrudnienia i zarobku na
    mieście.

    > Przecież te festyny organizują gminy i miasta, instytucje,
    > wojsko i inni, to oni płacą za to. Jak to zliczysz

    Organizują, a czerpią z nich ludzie którzy się tam pojawiają. Ludzie chcą
    tam być, co pokazuje frekfencja. Ja na takich imprezach nie bywam, nie
    bywam też na stadionach, nie korzystam ze ścieżek rowerowych. Ale wiem że
    inni lubią, chcą, to niech mają, choćby to z części mojej kasy szło. Ergo,
    to tak jakby się ciskać że gmina/miasto organizuje festyny, różne zajęcia,
    koncerty, buduje teatry, stadiony. A nie wszyscy przecież z nich
    korzystają.

    > plus dodatkowe siły policji,

    Wiadomo że lepiej aby pilnowali rocznic smoleńskich, pomników smoleńskich
    czy ochraniali pospolitych (p)osłów niewiadomo przed czym.

    > ich paliwo i dniówki to się może okazać, że ta impreza
    > kosztuje więcej niż zbierane jest do puszek.

    Może się okazać. Ale jakoś się nie okazuje.

> [...]
    > sprawozdania są prawdziwe. Tylko cała otoczka festiwalu żebractwa
    > kosztuje. Cały naród się do tego nieświadomie dokłada.

    Do wielu bardziej przyziemnych, wręcz żenujących, rzeczy się dokłada które
    nie mają takich wymiernych wyników.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2019-01-17 13:40:58
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > tego cyrku.

    Pozwól córce pojechać albo pojedz z nią na Woodstock(jeśli się odbędzie w tym roku)
    Pogadamy tam;)

  • 58. Data: 2019-01-17 13:44:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 13:32:32 +0100, KIKI

    > Zobacz film .... Dałem linka.... tam jest wyjaśnione wszystko. Jest
    > kilka tysięcy gmin i tylko 600 z nich odpowiedziało, a reszta olała.
    > Poświęć czas i przeanalizuj.

    Z filmów "demaskujących" to oglądam tylko "Uwaga! Naukowy Bełkot". Zwykłego
    bełkotu nie oglądam.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 59. Data: 2019-01-17 13:44:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:32, Kris wrote:

    > Pozwól córce pojechać albo pojedz z nią na Woodstock(jeśli się odbędzie w tym roku)

    Ja swojej na takie imprezy nie puszczam :-) Zresztą nawet jej nie w głowie.

  • 60. Data: 2019-01-17 13:47:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:44:50 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja swojej na takie imprezy nie puszczam :-) Zresztą nawet jej nie w głowie.

    To na festiwalu pieśni kaszubskiej się umówmy;)