  • 191. Data: 2019-01-19 15:32:22
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 12:53:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A mozesz dac imie i miejscowosc tego znajomego od sprzetu bo moze sie okazac ze to
    bardziej moj znajomy niz Twoj.

    Gość handluje sprzętem z demobilu, nie tylko z Polski ale i z Czech. Sporo tego ma bo
    co ciekawsze egzemplarze sobie zostawia
    Żeby jeszcze Tobie poziom żółci podnieś c to dopiszę ze rok w rok 11 listopada
    organizujemy paradę niepodległości
    Oprócz pojazdów mojego kolegi zjeżdżają się tam "militarni" nawet z dość odległych
    miejscowości. Kumpel ze swoimi pojazdami tez zreszta na podobne imprezy jeździ. Na
    swój koszt(balsam z oczu Tobie spłynął a gorycz w ustach sie pojawiła pewnie)
    Przywożą swoje pojazdy wiec od kilku lat już kilkadziesiąt pojazdów wojskowych na tej
    paradzie bywa
    Na koniec robimy duży piknik, kiełbaski z grilla, grochówa itp darmo dla wszystkich
    chętnych. Przejazdy czołgami czy innymi pojazdami również
    Bes sanepidu i skarbówki się da to zrobić.

    > Znaczy sie piwo darmo nie jest a przeciez mialo byc darmo.

    Zależy gdzie.
    Na dniach miasta piwo jest płatne ale sprzedający za plac ani nic w tym stylu nie
    płacą. Wystawiają stoiska i sprzedają.
    Na festynie co kumpel robi kilkanaście km dalej piwo jest darmowe, jak i reszta
    żarcia.

    > Kielbasa z grila tez pewno platna, tak jak karczek i oranzada.
    Ktoś przyjeżdża sprzedawać kiełbasę i oranżadę to sprzedaje.
    Ale nie jest tak ze jakieś opłaty ponosi za to ze stoisko wystawia. Miasto udostepnia
    plac i starówkę

    > Za to darmo mozna polozyc koc i robowac sprzedac stare zelazko i wyzymaczke.

    Dokładnie. Tacy sprzedawcy tez tam są

    > O to ze ci od stoisk z ciuchami, niemieckim szmelcem itp nie placa placowego bym
    sie nie zalozyl.

    W przypadku o którym ja pisze(dni miasta) nie zakładaj się bo przegrasz

    Ale są tez takie imprezy jak jarmark świąteczny w Gdańsku np.
    Tam podejrzewam dość słono płacą za możliwość sprzedaży ale w zamian miasto(chyba) ma
    przygotowane budy, stoiska ochronę itp. W tym roku ładne drewniane budy były w jednym
    stylu. Ceny sprzedawanych tam rzeczy chore ale kupujących nie brakuje.

  • 192. Data: 2019-01-19 15:33:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 13:38:23 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Nic, lepiej się poczują. Przy cyzm jak pokazują wyniki na przestrzeni lat
    > finałów WOŚP ostatni publiczny hejt rządzących i ich zwolennikó przynosi
    > kompletnie odmienny skutek. Tylko Owsiakowi przybywa więcej siwych włosów i
    > wrzodów pewnie.

    Ktoś tu na grupach ma w podpisie:
    "Sukces WOSP klęską PIS"

  • 193. Data: 2019-01-19 16:26:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak handluje sprzetem z demobilu to jaki masz problem z podaniem nazwy firmy czy
    strony jaka ma? Prowadzacy dzialalnosc nie podlegaja pod ochrone danych osobowych.
    Zwyczajnie zmyslasz i brniesz coraz dalej. Prywatne imprezy robione na prywatnym
    terenie nie podlegaja wielu przepisom ktore musza byc stosowane w przypadku robienia
    dla gawiedzi imprezy przez gmine itd.

  • 194. Data: 2019-01-19 17:58:48
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 15:33:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ktoś tu na grupach ma w podpisie:
    > "Sukces WOSP klęską PIS"

    opozycja totalna wraz z lemingozą ma w programie negowac dokladnie wszystko co
    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko, a to dziki, a to wośp -
    to kompletnie nie ma znaczania jaka jest sprawa byle deska walnąć w pis.
    Ktos sie dzikami przejmował za platformy? Nikt mimo ze wybili więcej niż pis planowł.

    Wiec jesli wośp dostał wsparcie od opozycji to wcale nie dlatego ze to porządna
    impreza - to nie ma najmniejszego znaczenia - wazne ze pis miał zastrzeżenia.

    b.

  • 195. Data: 2019-01-19 19:54:47
    Od: l...@g...com

    Noooooo Owsiak wraca, dzięki Bogu, konstytucji i OTUA.

  • 196. Data: 2019-01-19 22:38:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 16:26:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak handluje sprzetem z demobilu to jaki masz problem z podaniem nazwy firmy czy
    strony jaka ma?

    B to człowiek którego znam autentycznie od przedszkola i nie widzę powodu aby podawać
    jego dane na Twoje życzenie.
    Warsztat kiedyś prowadziłeś niby- podaj NIP zobaczymy co tam google na Twój temat
    wiedzą

    > Prowadzacy dzialalnosc nie podlegaja pod ochrone danych osobowych.

    Dawaj swój NIP
    Albo inaczej:
    Dawaj NIP tego znajomego co to na festynach płaci za wystawienie stoiska
    Jak handluje uczciwie to jaki masz problem z podaniem nazwy firmy czy strony jaka ma?

    > Zwyczajnie zmyslasz i brniesz coraz dalej. Prywatne imprezy robione na >prywatnym
    terenie nie podlegaja wielu przepisom ktore musza byc stosowane w >przypadku robienia
    dla gawiedzi imprezy przez gmine itd.

    Żeby jeszcze bardziej balsam z Twoich oczu do dupy zółć przeniosła to dopowiem ze
    tydzień temu na licytacji kilka tys pln dla WOSP wrzucił.

  • 197. Data: 2019-01-19 22:48:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 17:58:49 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    impreza - to nie ma najmniejszego znaczenia - wazne ze pis miał zastrzeżenia.

    Budyń, proszę Ciebie
    Sporo rzeczy co wyprawiają aktualnie rządzący jest nie do obrony.
    A co do WOSP- oby PIS dalej krytykował bo kasy dzięki temu więcej zbierze WOSP. No i
    sukces WOSP klęską PIS;)

  • 198. Data: 2019-01-20 00:50:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znasz go mniej wiecej tak jak czarodzieja co z nim przed snem rozmawiasz. Jestem
    teraz osoba fizyczna nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej. Moje dane nie sa
    dostepne dla byle kogo. Bylo nie klamac to bys teraz nie musial sztuczek robic.

  • 199. Data: 2019-01-20 01:00:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pan telewizor powiedzial ze za ochrone imprezy w Gdansku firma ochroniarska dostala
    13 tysiecy zlotych. W Polsce bylo jeszcze ponad 1500 sztabow. Jak kazdy zaplacil za
    ochrone jakies firmie nalezacej do sbeka albo milicjanta 10 000 to wychodzi ze
    mnostwo dzieciakow zbieralo pieniadze na samochody, wode i kurwy dla takich co po
    1990 roku powinni wyladowac w pierdlach. Al Capone chociaz pralnie zakladal.

  • 200. Data: 2019-01-20 03:19:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.01.2019 17:58, Budyń wrote:

    > opozycja totalna wraz z lemingozą ma w programie negowac dokladnie wszystko co
    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko,

    Lex Szyszko to była akurat dobra inicjatywa żeby każdy dysponował
    własnym drzewostanem jak mu pasuje.
    A lemingi podnoszą larum.