  • 91. Data: 2019-01-17 17:19:09
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 16:31:48 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Nie głosowałem w ogóle, bo to nie ma sensu. Czekam aż kiedyś nastanie
    > głosowanie bezpośrednie przez internet na zasadzie łapek w góre czy w
    > dół ale odpowiednio zabezpieczone kryptograficznie.

    no ale co to zmieni? Nic. Ludki zagłosują jak im pan telewizor powie.
    Swiadomych wyborców nie jest duzo.

    b.

  • 92. Data: 2019-01-17 17:24:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 16:31:47 +0100, KIKI

    > Nie głosowałem w ogóle, bo to nie ma sensu. Czekam aż kiedyś nastanie
    > głosowanie bezpośrednie przez internet na zasadzie łapek w góre czy w
    > dół ale odpowiednio zabezpieczone kryptograficznie.

    Potem jak projekt na który zagłosujesz przegra, bo jesteś w mniejszości i
    ludzie wolą iść na koncert, czy porobić inne robótki ręczne, to zaczniesz
    krzyczeć że oszustwo. Niestety niektórym nijak się nie dogodzi, trzeba sie
    z tym pogodzić by nie zwariować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 93. Data: 2019-01-17 17:34:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 16:07:33 +0100, Twardy

    > Jestes chory, dobrze ze WOSP kupuje sprzet, beda mieli czym Cie wyleczyc.

    Pewnie KIKI z tych twardzieli, co odmówi leczenia sprzętem ufundowanym
    przez WOŚP. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2019-01-17 17:43:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 10:31 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > Ostatecznie okazało się że wystarczy:
    > -Odepnij element ten
    > -Wyjmie element tamten
    > -Przekręć w lewo i wyciągnij element sramten
    > Ale pierwsze kilkanaście wyników w google to linki do kilkuminutowych
    > filmików gdzie ktoś tam sfilmował jak to zrobić
    > Ja nie cierpię instrukcji filmowych dla mnie wystarczy prosta tekstowa
    > instrukcja która w tym przypadku znalazłem dopiero po dłuzszym
    > przeglądaniu google
    > Czy ja jakiś dziwny jestem czy społeczeństwo ogłupiało ze na dość proste
    > rzeczy potrzebuje filmiku zamiast przeczytać kilka zdań instrukcji?

    Mam dokładnie to samo, odrzuca mnie już od tych filmików - ale rozumiem
    ten tręd, to jest poprostu biznes.
    Świata obaj nie zmienimy - młode pokolenie woli 30 min filmu od strony
    tekstu :-(

    TG

  • 95. Data: 2019-01-17 18:17:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pilnuja sie w orkiestrze to przekretu nie ma. Ale jest nieuczciwosc. 120 tysiecy
    ludzi zbiera pieniadze. Nie biora za to pieniedzy, 14,70x8x120000.

  • 96. Data: 2019-01-17 18:29:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 13:01 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > Nikt sprawozdań nie fałszuje. Włącz filmik...

    Nie włączyłem - ale jak tam jest matka kurka to domyślam się o czym będzie.
    Praca Owsiaka to harówa 24h/365dni - za 12k brutto. Chciałbyś tak żyć za
    takie grosze? - ja nie. Non stop na świeczniku, non stop hejty ze
    wszystkich stron, ciąganie po sądach, ciągłe udawadnianie że białe jest
    białe, w kółko te same zarzuty bez pokrycia...
    Dla prostego człowieka te 12k to fortuna (więcej niż prezydent!!!) -
    niewyobrażalna kwota, którą przecież "kradnie" z datków, dodatkowo robi
    same szwindle, pozakładał spółek aby więcej nakraść! - to słowa mojej
    sąsiadki, prostej kobiety, której nawet nie próbowałem niczego tłumaczyć i
    prostować. Bo wg niej i jej podobnych, robota Owsiaka to żadna praca i
    powinien to robić za darmo...
    Co do pomocy publicznej - w mojej gminie praktycznie co tydzień są
    "eventy". Czasami są to imprezy z przytupem ("dożynki" - na stadionie, ze
    strażą pożarną, policją, parasolami z piwem itp.) a czasami są to
    kameralne imprezy w remizie. Z racji tego, że mam dzieci, które
    chodzą/chodziły na różne zajęcia dodatkowe często byłem "zmuszony" do
    uczestnictwa w tych imprezach. Nigdy na nic nie było biletów wstępu, grupa
    teatralna, kółko gitary klasycznej czy też orkiestra dęta seniorów nigdy
    nic nie płaciła za lokal a mimo tego był nagłośniony, ogrzany,
    posprzątany. W tym samym lokalu co roku odbywa się WOŚP - wg Ciebie to
    źle, że gmina na to pozwala? Ja, gdyby była taka potrzeba jestem gotowy
    dopłacać rocznie 100 zł w podatku gminnym aby ten lub inny lokal był nadal
    w taki sposób utrzymywany i udostępniany wszystkim potrzebującym.
    Mówisz, że tak zbiórka jest bezcelowa, bo dużo kasy jest marnowanej - to
    jest moja kasa i innych którzy na to dali. Ja w szpitalach z dzieciakami
    spędziłem pewnie ze 2 miesiące - w KAŻDYM szpitalu widać sprzęt kupiony za
    moje pieniądze. Jak by go nie było - świat by się pewnie nie zawalił - ale
    dzięki tym zbiórkom jest lżej personelowi, pacjentom i rodzicom.
    Nie chcesz płacić - nie płać (nie ma przymusu), nie rozumiem tylko
    dlaczego chcesz mi zabronić dawać na WOŚP? - przez osoby takie jak TY ta
    idea się skończy, nikt nie jest robotem, całkowicie odpornym na bezustanną
    falę hejtu...

    TG

  • 97. Data: 2019-01-17 18:49:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 18:17, Zenek Kapelinder wrote:
    > Pilnuja sie w orkiestrze to przekretu nie ma. Ale jest nieuczciwosc. 120 tysiecy
    ludzi zbiera pieniadze. Nie biora za to pieniedzy, 14,70x8x120000.

    Dokładnie o to chodzi. To jest już 14 milionów z kawałkiem plus ich
    dojazd, dbanie o bezpieczeństwo.

  • 98. Data: 2019-01-17 18:58:02
    Od: l...@g...com

    "Nikt nikogo nie zmusza do datków na rzecz WOŚP. Nie chcesz, nie dawaj.
    Jeżeli jesteś tak wielkim przeciwnikiem WOŚP to chociaż miej odwagę
    nosić z sobą breloczek z napisem "Nie chcę korzystać ze sprzętu
    ufundowanego przez WOŚP". Tak jak to czynią Świadkowie Jehowy, którzy
    noszą breloczki i bransoletki z napisem "Żadnej krwi".

    Argument często powtarzany przez sektę Wielkiego Guru. To co daje WOŚP to mniej niż 1
    promil, tego co daje NFZ(czyli my wszyscy)
    Wkład niezauważalny a tyle wokól tego szumu jakby służba zdrowia zależała od
    Wielkiego Guru.

  • 99. Data: 2019-01-17 18:58:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie szukaj bohaterow tam gdzie ich nie ma bo okaze sie ze ci prawdziwi zamiast chwaly
    dostana wala.

  • 100. Data: 2019-01-17 19:38:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 18:49:11 +0100, KIKI

    > Dokładnie o to chodzi. To jest już 14 milionów z kawałkiem plus ich
    > dojazd, dbanie o bezpieczeństwo.

    Co Cię to tak strasznie boli? Czy to Twój czas, Twoje pieniądze? Każda taka
    osoba robi to z WŁASNEJ NIEPRZYMUSZONEJ WOLI, "generuje" pewnie minimum 2x
    tyle kasy niż sama by włożyła gdyby przeliczyć tylko czas i koszt własny.

    --
    Pozdor
    Myjk