  • 81. Data: 2019-01-17 15:02:32
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 14:39, Myjk wrote:
    > Thu, 17 Jan 2019 14:32:22 +0100, KIKI

    > Nie ma racji, Ty też nie masz. Albowiem gmina organizuje takie czy inne
    > imprezy CIĄGLE. To że Ty o tym nie wiesz, bo nie korzystasz, rodzi cały
    > problem. Masz wrażenie że to tylko dla zbójów z WOŚP jest.

    No więc niech zamiast organizować takie imprezy obniży cenę wody i śmieci.

  • 82. Data: 2019-01-17 15:18:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 15:02:32 +0100, KIKI

    > No więc niech zamiast organizować takie imprezy obniży cenę wody i śmieci.

    Życie nie składa się tylko z niskich cen wody i śmieci. Znaczy dla Ciebie
    być może tak, bo ciągle w domu siedzisz. To trochę jak ja, bo leniwy jestem
    i nie lubię się szwendać po spędach ludzi (wyjątkiem był koncert IronMaiden
    w Katowickim spodku, ale i tak więcej tego nie powtórzyłem, w zamian za to
    kupuję płyty). Przy czym ja innym nie odmawiam tego z czego składa się ich
    życie. Stąd dla jasnego przykładu jako mieszkaniec Wawy nigdy się nie
    piekliłem że m.in. za moje stadion wybudowali. Piłki nożnej nie oglądam ani
    w TV, ani na stadionie. Przy czym w piłkę nożną gram od kiedy tylko na nogi
    wstałem i gram nadal pomimo że tu mi strzela i tam mi strzela (a w ostatnim
    roku się nawet dwa razy połamałem). Ciebie ewidentnie boli tyłek, bo nie
    rozumiesz że ludzie są różni i mają różne potrzeby. Dlatego przyklejanie
    "odpowiednich" plakietek i dorabianie całej ideologii tam gdzie nie
    korzystasz, przychodzi Ci tak łatwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 83. Data: 2019-01-17 15:59:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 15:18, Myjk wrote:
> [...]
    > rozumiesz że ludzie są różni i mają różne potrzeby. Dlatego przyklejanie
    > "odpowiednich" plakietek i dorabianie całej ideologii tam gdzie nie

    No więc powinno być głosowanie czy wydajemy lokalne pieniądze na spędy
    czy obniżamy ceny...

  • 84. Data: 2019-01-17 16:04:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 15:59:24 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > No więc powinno być głosowanie czy wydajemy lokalne pieniądze na spędy
    > czy obniżamy ceny...

    Takie głosowanie miałeś ostatnie jesienią ub roku. Następne najpóźniej za lat 5
    Trzeba było głosować na takich radnych i burmistrza czy innego wójta którzy będą
    obniżać ceny zamiast organizować spędy

  • 85. Data: 2019-01-17 16:07:33
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    KIKI wrote:

    > Właśnie mnie o to chodzi. Wydatki gmin to jedno, dolicz wojsko,
    > policję, instytucje, czas antenowy, na końcu wydane prywatne złotówki
    > jako koszty własne każdego i tak dalej...

    Jestes chory, dobrze ze WOSP kupuje sprzet, beda mieli czym Cie wyleczyc.

    --
    T.

  • 86. Data: 2019-01-17 16:11:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 15:59:23 +0100, KIKI

    > No więc powinno być głosowanie czy wydajemy lokalne
    > pieniądze na spędy czy obniżamy ceny...

    Czy rozumiesz że są spędy o których nie masz najmniejszego pojęcia? I tylko
    dlatego że nie masz o nich pojęcia to w życiu nie przyszło Ci do głowy aby
    "zawnioskować" o głosowanie na to na co są wydawane pieniądze i czy
    przpadkiem zgodnie z Twoją wolą. A są wydawane na robótki ręczne,
    maszynoszycie, zajęcia teatralne, inne koncerty, inne festyny (w których
    WOŚP nie bierze udziału) itd. I nikt, poza paroma osobami które z nich
    korzystają, zazwyczaj darmo albo pół darmo, z tego nie mają. Zresztą,
    głosowanie jest na tych co wydają te pieniądze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 87. Data: 2019-01-17 16:24:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:53:50 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Hehehe, ja bym się chętnie wyprowadził bliżej miasta :-) Przymierzam się
    > do tego :-) Nie chcę mieć z Kaszubami nic wspólnego :-)
    Wypij z tubylcami tam u Was pod sklepem wino co to na szklanki sprzedają, pogadaj,
    może jakieś pozytywne strony tych ludzi dojrzysz;)

  • 88. Data: 2019-01-17 16:31:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 16:04, Kris wrote:

    > Takie głosowanie miałeś ostatnie jesienią ub roku. Następne najpóźniej za lat 5
    > Trzeba było głosować na takich radnych i burmistrza czy innego wójta którzy będą
    obniżać ceny zamiast organizować spędy

    Nie głosowałem w ogóle, bo to nie ma sensu. Czekam aż kiedyś nastanie
    głosowanie bezpośrednie przez internet na zasadzie łapek w góre czy w
    dół ale odpowiednio zabezpieczone kryptograficznie.

  • 89. Data: 2019-01-17 16:33:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 16:24, Kris wrote:

    > Wypij z tubylcami tam u Was pod sklepem wino co to na szklanki sprzedają, pogadaj,
    może jakieś pozytywne strony tych ludzi dojrzysz;)

    To nie wino a wódeczkę :-)

  • 90. Data: 2019-01-17 17:13:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 14:35:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ślub ubóstwa składają tylko kapłani w instytutach życia konsekrowanego (zakony,
    zgromadzenia zakonne). Natomiast kapłani diecezjalni - czyli większość kleru - nie
    składają ślubu ubóstwa.
    > A Rydzyk to zakonnik?

    a owszem, mój znajomek z czasów duszpasterstwa akademickiego jest jego szefem :)

    b.