  • 291. Data: 2019-01-24 06:53:23
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dokładnie.
    P0 było pewne, że w P0lsce zawsze będzie rządzić CDU/CSU i że konstytucję będą
    zmieniać nam urzędnicy z Brukseli, których nikt nie
    wybierał, a tu taki zonk z PiSem...

    -----
    > Nie przewidzieli ze jakis PIS moze dojsc do wladzy i zmieniajac ustawy moze
    zmieniac konstytucje.

  • 292. Data: 2019-01-25 21:41:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-23 o 10:13, Pete pisze:

    > Jesteś pewien, że drzewo jest Twoją własnością?

    Uważasz, że drzewa rosnące na Twojej posesji są moje, a te, które rosną
    na mojej posesji są Twoje?

  • 293. Data: 2019-01-27 12:04:03
    Od: ń <k...@t...sie>

    Bez przesady.
    Zaraz jakiś poseł albo prezes napisze, że on cierpi 24/365 dla ludzkości, no i te
    asystentki Glapińskiego tez przecież 24/365.
    Albo Rodowicz czy Doda, całe życie przechlapane na świeczniku (a na starość co druga
    się skarży, że nie ma na bułki, kefir i
    opał)...
    A dla odmiany bidak JK musi pożyczać od koleżanek ;-)
    Biegłego, z założenia wybitnego specjalistę w swoim fachu, też ciągają po sądach, za
    31 zł/h i zwykle później po prokuraturach i
    policji już za darmo.

    -----
    > Praca Owsiaka to harówa 24h/365dni - za 12k brutto.
    > Chciałbyś tak żyć za takie grosze?
    > Non stop na świeczniku, non stop hejty ze wszystkich stron, ciąganie po sądach,
    ciągłe udawadnianie że białe jest białe, w kółko

  • 294. Data: 2019-01-27 12:12:21
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie te czasy.
    Dziś ministrem albo i posłem zostaje się nie za wytrwałość, a za lizanie.

    -----

  • 295. Data: 2019-01-29 09:41:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-25 o 21:41, Uzytkownik pisze:

    > Uważasz, że drzewa rosnące na Twojej posesji są moje,

    Skoro nie możesz ich wyciąć ot tak, to znaczy że nie są Twoje. Moje
    zresztą też nie.

    a te, które rosną
    > na mojej posesji są Twoje?

    Są wspólne. Jak za komuny :P
    Jak i Twoja działka i to co w niej zakopane.

    --
    Pete

  • 296. Data: 2019-01-29 15:57:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ludzie tez sa panstwowi.

  • 297. Data: 2019-01-29 19:39:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-29 o 09:41, Pete pisze:

> [...]
    >
    >  a te, które rosną
    >>

    > Są wspólne. Jak za komuny :P
    > Jak i Twoja działka i to co w niej zakopane.

    Wiesz dlaczego?

    Bo ciemny i głupi naród daje się podpuszczać bojówkom komunistycznej
    bezpieki, aby walczyli z ministrem Szyszko, który nareszcie wprowadził
    ustawę oddającą właścicielom ich własność.

    Zastanawiam się tylko czy jesteś bojówkarzem bezpieki? Czy też ciemnym
    narodem?

  • 298. Data: 2019-01-30 10:46:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-29 o 19:39, Uzytkownik pisze:

    > Wiesz dlaczego?

    No, oświeć nas.

    > Bo ciemny i głupi naród daje się podpuszczać bojówkom komunistycznej
    > bezpieki, aby walczyli z ministrem Szyszko, który nareszcie wprowadził
    > ustawę oddającą właścicielom ich własność.

    A coś bardziej merytorycznego?

    > Zastanawiam się tylko czy jesteś bojówkarzem bezpieki? Czy też ciemnym
    > narodem?

    Wybierz sobie to, co ci bardziej do twojej spiskowej teoryjki pasuje. Mi
    to koło ... lata.

    Plonk!

    --
    Pete