  • 101. Data: 2019-01-17 19:46:04
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tych czternastu milionow ze cztery by dostal budzet jak by nie bylo myku z darmowa
    praca. Gora wosp w tym dniu darmo nie robila. Co do transportu napisali wczesniej.
    Autobus i tak jechal. Z drugiej strony jak autobusy i tak jezdza to zawsze nie
    powinno byc biletow. Wszyscy zalapuja sie na autobus przy okazji. Co do ochrony bylo
    widac w gdansku. Nie zglosili imprezy jako masowej. Nie bylo ochrony policji, nie
    bylo na miejscu karetki. Byla za to agencja ochrony zatrudniajaca rencistow i
    emerytow, placaca im z 5 zlotych za godzine. Kto zakladal agencje ochrony tlumaczyc
    chyba nie musze.

  • 102. Data: 2019-01-17 19:50:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.01.2019 o 03:00, KIKI pisze:

    > To są prawdziwe dane posłuchaj i wyciągnij wnioski:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s

    Po włączeniu zobaczyłem kogo są to rewelacje i bez słuchani wyłączyłem.
    Ten "osobnik" ma u mnie ZERO zaufania, to zwykły pieniacz i hejter, więc
    nie mam zamiaru go słuchać.
    Prawdziwe dane? Kpisz sobie? Złożył doniesienie do prokuratury? A jeśli
    tak, to zapadł skazujący, prawomocny wyrok na łamanie prawa przez WOŚP?
    Takie wnioski wyciągnąłem, inne wyciągnę - tylko jak przedstawisz mi
    wiarygodne raporty i wyroki sądowe.

    --
    Czarek

  • 103. Data: 2019-01-17 20:03:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 08:19:09 -0800 (PST), Budyń

    > no ale co to zmieni? Nic. Ludki zagłosują jak im pan telewizor powie.

    Ale w przypadku głosowania na imprezy, tj. to do czego wcześniej pił KIKI,
    raczej wątpię żeby TV miał wpływ na decyzje ludzi.

    > Swiadomych wyborców nie jest duzo.

    Raczej nie ma alternatyw i wybiera się od zawsze lepsze zło. Ja w ostatnie
    wybory zagłosowałem na tego kogo faktycznie chciałem (i parę innych znanych
    mi osób zrobiło to samo) i rezultat był taki że pis doszedł do władzy
    ładując nas w niezłe bagienko z którego nie łatwo teraz będzie wybrnąć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 104. Data: 2019-01-17 20:15:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 20:03:57 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > wybory zagłosowałem na tego kogo faktycznie chciałem (i parę innych znanych
    > mi osób zrobiło to samo) i rezultat był taki że pis doszedł do władzy

    i bardzo dobrze, serdecznie dziekuję :)

    > ładując nas w niezłe bagienko z którego nie łatwo teraz będzie wybrnąć.

    nawet wiem który pan telewizor ci to powiedział. Mam takie pytanie - jak wyglądałaby
    nasza sytuacja gdyby nasza opozycja była normalna a nie totalna?

    b.

  • 105. Data: 2019-01-17 20:22:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najpierw trzeba sobie zdawac sprawe z pewnych mechanizmow a potem zadecydowac czy sie
    bierze udzial. 14 milionow do skarbonek wkladaja wolontariusze. Zawsze dawalem jakies
    drobne bo uznalem ze to i tak malo jesli mlody czlowiek z puszka wrzucil do niej
    stowe. Kilka lat temu sprawdzilem jaka jest struktura wplat. Wyszlo ze najmniej
    wplacaja ludzie do puszek. Najwiecej firmy. W zwiazku z tym mozna w takiej sytuacji
    przestac zbierac do puszek bo i tak kazdy sie dorzuci kupujac wyroby firm
    sponsorujacych wosp.

  • 106. Data: 2019-01-17 20:22:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 19:46 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Z tych czternastu milionow ze cztery by dostal budzet jak by nie bylo
    > myku z darmowa praca.

    Nic by nie dostał - nie bylo by po prostu WOŚP.
    Ludzie robią tu za darmo bo tego chcą, jedni dają gotówkę/fanty inni swój
    czas, który też jest wartością dodaną. Na tym to właśnie polega, każdy
    daje to co może.

    TG

  • 107. Data: 2019-01-17 20:34:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A czasami najwicej nie daja firmy? Kiedys chcialo mi sie sprawdzic i firmy daly
    najwiecej. Masz jakies dane ile w tym roku zebrano na ulicach a ile daly firmy. Daly
    rowniez w znaczeniu ze kupily cos na aukcji wosp.

  • 108. Data: 2019-01-17 21:12:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-15 o 23:11, Budyń pisze:

    > no jakby nie patrzec to trwam dostala koncesje raczej wbrew ówczesnym rządzącym
    >

    > b.

    No popatrz, a tak kler i jego poddani narzekali lewaków, że tak ich gnębili.

    Chciałbym tylko przypomnieć że TV Trwam powstała w 2003r za rządów
    Leszka Millera, gdy u władzy było SLD i UP.

    Ciekawe kto im dał tą koncesję, bo chyba nie znienawidzone i rzekomo
    gnębiące księży SLD? Może Watykan? :)

  • 109. Data: 2019-01-17 21:33:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-17 o 14:03, Budyń pisze:
> [...]
    (jesli wałki są, tu nie mam zdania - chociaz wsparcie przez gminy jest niebagatelne a
    niewykazywane w sprawozdaniach)

    > o ile wiem to księża tego nie ślubują,

    Nie ma to kompletnie znaczenia czy ślubują czy nie. Ważne, że większość
    katolików uważa pomnażanie majątku przez księdza za wyjątkowo niemoralne.

    Owsiak także nie ślubował ubóstwa, ale ludzi razi w oczy, że nie żyje on
    w ubóstwie. Dotyczy to w szczególności Katolików, którym Owsiak staje
    kością w gardle.

    > ty myślisz ze tak jest i żyłka ci sie podnosi gdy widzisz księdza w lepszym aucie.

    Jestem chyba ostatnią osobą na świecie, która czegokolwiek komukolwiek
    zazdrości. Jest mi całkowicie obojętne czy swoje, uczciwie zarobione
    pieniądze spalasz w kominku, posiejesz w ogródku czy też wyślesz do o.
    Tadeusza. To są Twoje pieniądze i nic mi do nich. Nie wzruszają mnie też
    kłamstwa na temat o. Tadeusza, że dostał Maybacha od bezdomnego.

    Co najwyżej podziwiam, że tak pięknie potrafią strzyc swoje baranki. :)
    Mam znajomą, która co miesiąc śle część swojej emerytury do Torunia. Ma
    dużo przyjaciół, ale już od lat święta spędza z nami. Choć uważa się za
    szczęśliwą to myślę, że w duszy czuje się samotna i opuszczona. Nie
    miała nigdy czasu na męża, dzieci czy rodzinę, bo ważniejszy był kościół
    i źle pojęta dobroczynność. Niestety poprzestawiały się jej wartości.

    > No ale to ty sie mylisz.
    > (nie głosze tu pochwały rozpusty księży)

    Ja jestem za tym, żeby każdy ksiądz mógł mieć żonę i normalną rodzinę, a
    datki od swoich wiernych przyjmować zgodnie z cennikiem.

    Nic bardziej mnie nie irytuje jak nauki księży jak mam żyć, jak
    wychowywać dzieci, jak się kochać z żoną czy też, że nie powinienem
    biegać za mamoną.

    > nieco przesadnie odczytujesz moje posty - ja sie nie czepiam wospu tylko analizuję
    gdzie mogłyby być ukryte przekręty.
    > Ale wcale nie mówie ze takie są.

    Ale z góry zakładasz, że są, bo analizujesz gdzie mogą być ukryte.

    > Jesli ktos nie da ubogim sąsiadom, alebo na caritas, albo na milion innych
    organizacji to niech da na wosp - nie mam z tym najmniejszego problemu.

    Dlaczego ma cokolwiek komukolwiek dawać?

    Nich każdy robi co uważa ze swoimi pieniędzmi i wara innym do tego w
    jaki sposób ktoś inny ciężko zarobione przez siebie pieniądze wydaje.
    Takimi zasadami ja się kieruję i nie lubię też jak ktoś zagląda do mojej
    kieszeni i mi mówi co ja powinienem, a czego nie.

    Kłamstwa, że Owsiak defrauduje pieniądze WOŚP i namawianie, żeby nie
    dawać na WOŚP uważam za zwykłą zawiść i głupotę.

  • 110. Data: 2019-01-17 21:36:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-17 o 12:59, KIKI pisze:

> [...]
    > wydać własne pieniądze żeby chociażby dojechać i zjeść w mieście.
    >
    > Przecież te festyny organizują gminy i miasta, instytucje, wojsko i
    > inni, to oni płacą za to. Jak to zliczysz plus dodatkowe siły policji,
    > ich paliwo i dniówki to się może okazać, że ta impreza kosztuje więcej
    > niż zbierane jest do puszek.
    >
    > Oczywiście wszystko pro publico bono ale za tym idą realne wydatki. I
    > nie ma tutaj mowy, że Owsiak oszukuje. No bo nie oszukuje. Jego
    > sprawozdania są prawdziwe. Tylko cała otoczka festiwalu żebractwa
    > kosztuje. Cały naród się do tego nieświadomie dokłada.

    Coś Ci się "pozajączkowało" w główce. Wolontariat to pomoc
    bezinteresowna bez oczekiwania zapłaty czy zwrotu poniesionych kosztów.
    Nikt nikogo nie zmusza do pełnienia wolontariatu. Każdy wolontariusz sam
    podejmuje decyzję.