  • 201. Data: 2019-01-20 03:20:53
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.01.2019 19:54, l...@g...com wrote:
    > Noooooo Owsiak wraca, dzięki Bogu, konstytucji i OTUA.

    To było pod publikę dane lemigom. Przecież nikt inny by tym nie dał rady
    pokierować. Chyba by musieli założyć kolejną mrówkę czy dwie całe
    mrówki. :-)

  • 202. Data: 2019-01-20 03:29:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.01.2019 01:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Pan telewizor powiedzial ze za ochrone imprezy w Gdansku firma ochroniarska dostala
    13 tysiecy zlotych. W Polsce bylo jeszcze ponad 1500 sztabow. Jak kazdy zaplacil za
    ochrone jakies firmie nalezacej do sbeka albo milicjanta 10 000 to wychodzi ze
    mnostwo dzieciakow zbieralo pieniadze na samochody, wode i kurwy dla takich co po
    1990 roku powinni wyladowac w pierdlach. Al Capone chociaz pralnie zakladal.

    Dokładnie!

    Organizacja imprezy ogólnopolsiej w kilku tysiącach miejsc z transmisją
    TV może nawet przewyższyć 100 milionów PLN.

    Tak jak pisałem, trzeba było wpłacić na konta lokalnych szpitali, niech
    nawet dadzą te pieniądze pielęgniarkom.

  • 203. Data: 2019-01-20 05:28:30
    Od: l...@g...com

    Zespoły muzyczne też nie grają za darmo, przynajmniej niektóre, ewentualnie grają za
    "zwrot kosztów". W skali kraju to też niezłe sumy,
    Widać tam czasem jakieś składy sprzed kilkunastu lat znane z jednego "przeboju".

  • 204. Data: 2019-01-20 08:13:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 00:50:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Znasz go mniej wiecej tak jak czarodzieja co z nim przed snem rozmawiasz. Jestem
    >teraz osoba fizyczna nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej. Moje dane nie sa
    >dostepne dla byle kogo. Bylo nie klamac to bys teraz nie musial sztuczek robic.

    Dawaj dane tego znajomego co to imprezy obsługuje i Tobie bzdur naopwiadał

  • 205. Data: 2019-01-20 08:16:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 01:00:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    1990 roku powinni wyladowac w pierdlach. Al Capone chociaz pralnie zakladal.

    A Ty w ORMO byłeś
    I do dzisiaj Tobie zostało bo chcesz z sanepidem i skarbówka na imprezy charytatywne
    jeżdzić

  • 206. Data: 2019-01-20 08:54:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 05:28:32 UTC+1 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > Zespoły muzyczne też nie grają za darmo, przynajmniej niektóre, ewentualnie grają
    za "zwrot kosztów". W skali kraju to też niezłe sumy,
    > Widać tam czasem jakieś składy sprzed kilkunastu lat znane z jednego "przeboju".

    Skoro graja to ktoś ich che słuchać
    A że przy okazji ich grania WOSP gra to co w tym złego
    Tylko w moim mieście różne imprezy na których "zespoly graja" sa z 10 razy w roku.
    Więc w czym problem ze "grają" również dla WOSP?

  • 207. Data: 2019-01-20 09:23:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 22:48:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko, a to dziki, a to wośp -
    to kompletnie nie ma znaczania jaka jest sprawa byle deska walnąć w pis.
    impreza - to nie ma najmniejszego znaczenia - wazne ze pis miał zastrzeżenia.

    > Budyń, proszę Ciebie
    > Sporo rzeczy co wyprawiają aktualnie rządzący jest nie do obrony.

    mianowicie? Przykłady poproszę (bo ja nie mowię ze nie - dla mnie nieakceptowalne
    jest niewypowiedzenie konwencji antyprzemocowej i omijanie tematu aborcji). Z
    uwzględnieniem za chwilę działalnosci platformy w czasie jej rządzenia w kontekscie
    medialnych ataków na rząd.

    b.

  • 208. Data: 2019-01-20 10:45:31
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 10:43:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 10:37:51 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Skoro 1% populacji ma tyle samo kasy co pozostałe 99% to całkowicie wolny rynek nie
    ma szans zadziałać prawidłowo

    Gdy wolny rynek jest, to zawsze działa prawidłowo.
    Obawy mają ci, co nie maja pojęcia co to jest wolny rynek.

  • 209. Data: 2019-01-20 11:14:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 10:45:32 UTC+1 użytkownik sk napisał:
    > W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 10:43:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Gdy wolny rynek jest, to zawsze działa prawidłowo.

    A gdzieś jest faktycznie czy tylko w teoriach jego zwoleników?

    > Obawy mają ci, co nie maja pojęcia co to jest wolny rynek.

    Dawaj przykład gdzie jest i działa to być może rozwiejesz obawy tych co pojęcia nie
    maja

  • 210. Data: 2019-01-20 13:27:47
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Budyń wrote:

> [...]
    > jaka jest sprawa byle deska walnąć w pis.
    > Ktos sie dzikami przejmował za platformy? Nikt mimo ze wybili więcej

    Tobie też umysł wyprali?

    > Wiec jesli wośp dostał wsparcie od opozycji to wcale nie dlatego ze
    > to porządna impreza - to nie ma najmniejszego znaczenia - wazne ze
    > pis miał zastrzeżenia.

    Tak, i ja też mowie kategoryczne NIE, dla KKI i jego kolegów co twierdzą, ze
    to przestepca, zlodziej - tu mowi totalna NIE!

    --
    Pozdr.
    T.