  • 101. Data: 2012-01-24 21:35:52
    Temat: Re: No i kto? ju? podchwyci3 pomys3.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    news:4f1effe2$0$1278$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mocne, a myslalem, ze juz pokazales co potrafisz.

    Ty tak zawsze na poważnie? Ironii nie zajarzył?

  • 102. Data: 2012-01-25 08:00:08
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup

    >Jest jeszcze jedna rzecz.
    >Poza oszczędnościami na grzaniu wody, mnie wychodzi 10zł/m-c oszczędności,
    >nie interesuje mnie co tam sobie kogucik wyliczył, widać nie umie liczyć...

    Jak fakty Tobie nie pasują to tym gorzej dla faktów;)

    >a więc po za tym trzeba jeszcze uwzględnić fakt że zarówno pranie i
    >zmywanie w podanej ciepłej wodzie przebiega szybciej. W każdej pralce,
    >zanim woda osiągnie temperaturę silnik kręci się raz w lewo i prawo a
    >programator z programem stoi.
    Może dzięki temu pranie jest lepiej wyprane?

    >krótsze zmywanie to krótsze działanie silnika pompy zmywarki. Tu też są
    >jakieś oszczędności.

    Tu się nie zgodzę. Zmywarki mają ogrzewacze przepływowe.

    >Powiem tak. Przeciwnicy niech sobie myślą co chcą. Ja wiem swoje na
    >podstawie doświadczenia bo wiem jakie rachunki były przed a jakie płacę po.
    >Nie mam zamiaru nikomu udowadniać na siłę. Chcecie nie wierzyć? Proszę
    >bardzo. Jest to mi nawet na rękę, gdyż dłużej nieliczni, tacy jak ja będą
    >płacić niższe rachunki. Gdyby tak wszyscy zaczęli to gaz zdrożeje i prąd
    >zdrożeje, bo wiadomo muszą wyjść na swoje. A tak to ja mam plus, a wy sobie
    >uważajcie że się nie opłaca.

    Nie no nikt nie pisał ze oszczędności nie będzie. Będą ale bardzo znikome
    zarówno na praniu jak i na zmywaniu.
    Ale pod warunkiem że kupisz i pralkę i zmywarkę z możliwością podłączenia
    ciepłej wody(dwoma przyłączami)
    No odnośnie zmywarek to niektórzy producenci mają zmywarki z jednym
    przyłączem ale dopuszczają podłączenie ich do ciepłej wody.

    >Kogutek. Goni lipę . Masz rację. Nie opłaca się.

    Każdy liczy dla siebie. Tobie się opłaca i ok. U mnie np gdzie pralka chodzi
    - razy w tygodniu a zmywarka raz dziennie to nie ma co kombinować

  • 103. Data: 2012-01-25 08:02:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:jfn866$jhs$...@n...ipartners.pl... Mocne, a myslalem, ze juz
    >pokazales co potrafisz.

    >Ty tak zawsze na poważnie? Ironii nie zajarzył?
    Ghost to troll który pisze aby pisać bo 3/4 dyskutantów ma w KF-ie;)

  • 104. Data: 2012-01-25 19:48:53
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Może dzięki temu pranie jest lepiej wyprane?

    Nie widać żadnej różnicy.

    > Tu się nie zgodzę. Zmywarki mają ogrzewacze przepływowe.

    A to co robi grzałka na dnie mojej zmywarki? Owszem są przepływowe ale nie
    moja.

    > No odnośnie zmywarek to niektórzy producenci mają zmywarki z jednym
    > przyłączem ale dopuszczają podłączenie ich do ciepłej wody.

    Ja taką mam.

    Marek

  • 105. Data: 2012-01-26 20:16:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty tak zawsze na poważnie? Ironii nie zajarzył?

    No przeciez pisze, ze mocne te aronie.