  • 11. Data: 2023-11-26 16:10:36
    Temat: Re: Nowa taryfa prądu?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/11/2023 19:22, Zenek Kapelinder wrote:
    > ustawionej tańszej taryfy.

    Sugeruję też monopol państwa, duże gospodarstwa rolne z współwłasnością,
    może kilka dekretów w sprawie cen ustawowych chleba, opakowania
    zastępcze i jestesmy w domu. Znaczy w komunie.

    Jak był rok '89 to zastanawiałem się grze ta cała swołocz komunistyczna
    znikneła, od sekretarzy po sąsiadów, wyglądała jak by zapadła się pod
    ziemię. Ale gówno zawsze wypłynie. Tym razem wypływa w PiSie. Ironia
    pierwszego sortu.

  • 12. Data: 2023-11-26 16:53:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 26 listopada 2023 o 16:11:19 UTC+1 heby napisał(a):

> [...]
    > znikneła, od sekretarzy po sąsiadów, wyglądała jak by zapadła się pod
    > ziemię. Ale gówno zawsze wypłynie. Tym razem wypływa w PiSie. Ironia
    Znaczy się wolisz folksdojczów.

  • 13. Data: 2023-11-26 17:02:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/11/2023 16:53, Zenek Kapelinder wrote:

    > Znaczy się wolisz folksdojczów.

    O, czyli trafiłem, towarzyszu Zenek.

    Ja wolę wolny rynek. Na dłuższą metę wszyscy na tym wychodzą lepiej.
    Problem z tą "dłuższą metą". Debil nie pojmie, do tego trzeba wyobraźni.

    Natomiast komuchowe przygłupy widzą wszędzie gospodarkę centralnie
    sterowaną.

    Folksdojczów? Panie kochany, wojna się zakończyła 80 lat temu. Weźpan
    nie pierdol.

    Niemcy zaczynają wygladać jak karykatura państwa. Nie musisz się już ich
    bać, jak twój ojciec czy Prezes. Obawiam się, że tym razem to my możemy
    być w Berlinie z wizytą szybciej. Taka karma. Trochę nawet śmiesznie wyszło.

  • 14. Data: 2023-11-26 19:34:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 26 listopada 2023 o 17:02:59 UTC+1 heby napisał(a):

> [...]
    > być w Berlinie z wizytą szybciej. Taka karma. Trochę nawet śmiesznie wyszło.
    Nic nie trafiłeś. Moj ojciec jak latał jako radiotelegrafista w angielskim bombowcu
    to na pewno się bał. Ale od niego się odpierdol bo dzięki takim jak on zyjesz w
    Polsce a nie jako niewolnik pod kacapskim albo ruskim butem. Jeśli wojna się
    skończyła to daj linka do traktatu pokojowego pomiędzy Polska a niemcami. Nie
    porozumienia itp. ale traktatu pokojowego. Jest 80 lat po wojnie i cały czas jestesmy
    ze szwabami w stanie wojny. Dlatego nazywanie wszystkich co ze szwabami w jakikolwiek
    sposób wspołpracuja folksdojczami albo kondydatami na folksdojczów jest prawidłowe.