  • 11. Data: 2018-09-29 11:22:11
    Temat: Re: [OT] budowlane przegięcia za nasze podatki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2018 18:10:52 +0200, marios napisał(a):

    > Brak mi słów, zatkało mnie, ..

    Jak se wybrali głupi magistrat to i będą teraz mieli pomnik jego
    głupoty. Panie, panowie, uważajcie kogo wybieracie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2018-09-29 11:28:28
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > Kolejny kandydat na kandydata na folksdojcza, albo ten sam pod inna ksywka sie
    objawil. Masz chuju czapke przed flaga zdejmowc bo inaczej narodowcy ci rece polamia
    zebys przez trzy miesiace prosil o wytarcie dupy po folksdojczowym gownie.

    przeraźliwy smród gnijącego mózgu. Przykre.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 13. Data: 2018-09-29 11:28:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Kolejny duren albo kandydat na kandydata na folksdojcza.

    Nie przesadzaj, tak jak ci od tego masztu.
    Gdyby zamiast ponad trzydziestometrowego masztu postawili kilka
    "normalnowymiarowych", to też można by przed nimi czapki zdejmować. A i
    kasy kilka razy mniej by na to poszło.
    No chyba, że ten maszt ma być widoczny z korony świebodzińskiego Chrystusa?

  • 14. Data: 2018-09-29 12:00:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zamilcz bo to inicjatywa Polakow a nie kandydatow na kandydatow na folksdojczow.

  • 15. Data: 2018-09-29 13:00:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Kolejny kandydat na kandydata na folksdojcza,

    Zdaje mi się, że te 18 miliardów Sorosa przeznaczone rok temu na m.in.
    niszczenia Polski przynosi efekty. Jak my wyzdychamy, to pozostaną tylko
    "masy". Homo europeicus - nawóz historii.
    Jacek

  • 16. Data: 2018-09-29 14:12:03
    Od: l...@g...com

    W Lublinie rządzi chyba Platforma, Żuk, więc ręka rękę myje.

  • 17. Data: 2018-09-29 14:28:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Zamilcz

    Prosisz czy żądasz?

    > bo to inicjatywa Polakow a nie kandydatow na kandydatow na folksdojczow.

    Tak samo jako bazy USA w Polsce.

  • 18. Data: 2018-09-29 15:36:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Jak se wybrali głupi magistrat to i będą teraz mieli pomnik jego
    > głupoty. Panie, panowie, uważajcie kogo wybieracie :)

    O to to, wszyscy psioczą na pis ale ktoś go kur#a wybrał, ci co nie
    poszli na wybory
    w szczególności.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2018-09-29 22:33:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    zebys przez trzy miesiace prosil o wytarcie dupy po folksdojczowym gownie.

    Tobie to już całkiem odjebało.

  • 20. Data: 2018-10-01 08:30:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 29 września 2018 15:58:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja mam raczej wrażenie, że tych "wszyscy" jest raczej malo.

    To masz jakieś mimozy w otoczeniu. Prawdziwy Polak zawsze narzeka
    na władzę, a jak nie narzeka to pewnie jakaś pierdoła w bamboszach :]

    L.