  • 1. Data: 2018-09-28 18:10:52
    Temat: [OT] budowlane przegięcia za nasze podatki
    Od: marios <d...@f...gd>

    Od kilku dni rondo jest częściowo sparaliżowane, ogrodzenie jakiejś
    budowy(?) zasłania widoczność co się na nim dzieje w godzinach szczytu,
    dochodzi do blokad na rondzie gdyż ludzie wjeżdżają myśląc że uda im się
    zjechać (zazwyczaj tak to działało w miarę bez klaksonów).

    Wczoraj zobaczyłem żółtą tablicę na ogrodzeniu, obiekt: "Wieża
    Niepodległości"
    ! co za g...?
    Aha:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/lublin-35-metrowy-ma
    szt-niepodleglosci-na-100-lecie/skntptg

    Brak mi słów, zatkało mnie, ..

  • 2. Data: 2018-09-28 18:57:31
    Temat: Re: [OT] budowlane przegięcia za nasze podatki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    marios napisał:

> [...]
    > zjechać (zazwyczaj tak to działało w miarę bez klaksonów).
    >
    > Wczoraj zobaczyłem żółtą tablicę na ogrodzeniu, obiekt: "Wieża

    Z opisu wnioskuję, że wieża bezwidokowa.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-09-28 22:54:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co Cie zatkalo? Patriota nie jestem w znaczeniu ze jakos nispecjalnie i z ochota nie
    chce umierac za rzadzacycy bez wzgledu na opcje jaka prezentuja. Genetycznie nie
    jestem do konca Polakiem. 200 lat to za krotko zeby pozbyc sie genow przodkow. Moi
    przodkowie ktorzy sie w Polsce osiedlili i zostali Polakami brali udzial w
    powstaniach i walczyli w wojnach za nie swoj kraj az sie stal ich krajem. Maszt i
    flaga o ktorej napisales jest pieknym symbolem oddajacym czesc wszystkim ktorzy bili
    sie i zgineli zebys teraz zyl jak wolny czlowiek. Masz stulic pysk i z pokora czekac
    az postawia maszt i wciagna na niego moja flage. A jak bedziesz tamtedy przechodzil
    to masz czapke zdejmowac.

  • 4. Data: 2018-09-28 23:44:32
    Od: l...@g...com

    To maszt na miarę naszych moźliwości

  • 5. Data: 2018-09-28 23:49:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejny duren albo kandydat na kandydata na folksdojcza.

  • 6. Data: 2018-09-29 00:29:38
    Od: marios <d...@f...gd>

    Teraz zastanawiam się czy to jest czarny żart czy jesteś naprawdę
    idiotą. Nawet śmiesznie jest. Gdyby co, to jest tzw.: hipokryzja i ja na
    to mam się patrzeć codziennie, ciekawe o ile wzrośnie wypadkowość na tym
    skrzyżowaniu, nie mówiąc o zwyczajnym wzroście klaksonów.

    Dla jasności: Przed flagą to ja zdejmuję czapkę, ale jak mi nią macha
    kat dla zachęty przed położeniem głowy na gilotynie to chyba coś nie teges ?

  • 7. Data: 2018-09-29 05:21:42
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.09.2018 o 18:10, marios pisze:
    >  Od kilku dni rondo jest częściowo sparaliżowane, ogrodzenie jakiejś
    > budowy(?) zasłania widoczność
    Jak sądzę, gdyby na tym rondzie budowano maszt pod flagę UE albo LGBT to
    byś klaskał z radości.
    Jacek
    PS
    czy folksdojcze mają swoją flagę?

  • 8. Data: 2018-09-29 07:47:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2018 00:29:39 UTC+2 użytkownik marios napisał:
> [...]
    > kat dla zachęty przed położeniem głowy na gilotynie to chyba coś nie teges ?

    hipokryzją jest własnie to co uprawiasz - opowiadanki o wzroscie wypadkowosci w
    okoliczosciach gdy te barierki ograniczajace widoczosc bedą stały moze ze 3 tygodnie.

    A tego fragmentu o kacie i gilotynie to nie rozumiem - chyba ze jestes z gatunku tych
    co jak hołdys wierzą ze pis go podsłuchuje :)

    b.

  • 9. Data: 2018-09-29 08:11:27
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > Jak sądzę, gdyby na tym rondzie budowano maszt pod flagę UE albo LGBT to
    > byś klaskał z radości.

    prblem w tym, że nikt nie zbuduje takiego masztu pod flagę UE czy LGBT
    bo nie ma po temu żadnych powodów. Pieniądze unijne wydawane sa na ogół
    nieco bardziej sensownie, a środowiska LGBT mają na razie co innego na
    głowie niż epatowanie hipokryzją i triumfalizmem.

    > czy folksdojcze mają swoją flagę?

    pytanie śmierdzi na kilometr bardzo brzydko, ale mniejsza, sam autor jak
    sądzę traktuje je jako rodzaj retorycznego frazesu kończącego dyskusję.
    A co się tyczy intencji i samego topicu -cóż, jest sezon na "patriotów"
    którzy wieszają swój "patriotyzm" na krótszym lub dłuższym patyku i
    machają nim przed nosem tym, którzy nie przejawiają należnego ducha
    "patriotycznego" i w ogóle nie traktują machania jako przejaw patriotyzmu.
    Ta wieża jest symbolem hipokryzji, cynizmu i obłudy. A zawisnąć ma na
    niej nie dumny symbol niepodległości ojczyzny, tylko totem plemienny,
    znak zawłaszczenia i dominacji mad tymi którzy ojczyznę mają w sercu, a
    nie na patyku.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 10. Data: 2018-09-29 11:15:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejny kandydat na kandydata na folksdojcza, albo ten sam pod inna ksywka sie
    objawil. Masz chuju czapke przed flaga zdejmowc bo inaczej narodowcy ci rece polamia
    zebys przez trzy miesiace prosil o wytarcie dupy po folksdojczowym gownie.