  • 181. Data: 2016-08-28 13:23:28
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Maniek4 wrote:

    > Ja juz prosciej nie potrafie. Psychologia mowi, ze malo wazne jest co
    > mowisz, tylko jak mowisz. Ale zdaje sie w ogole nie masz zamiaru tym
    > sie przejmowac.

    Widzę, że się czaisz i starasz sie grzecznie bez urazy napisac co o tym
    bajkopisarzu myslisz.
    Tu trzeba pisac wprost - z takim patafianem jak adam nie rozmawia sie o
    biznesie itp.

  • 182. Data: 2016-08-28 23:01:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I prawidłowo. To się nie opłaca. Kotwy i taśmy tego systemu są przeraźliwie
    > drogie -- przekładając to na oszczędności wynikające z braku mostka
    > termicznego nie ma szans na zwrot w sensownym czasie.
    >
    > Dlatego ostatnio po prostu wysuwają okna o 2-3cm w ocieplenie na
    > standardowych mocowaniach. Likwiduje to trochę mostek bez drenowania
    > kieszeni inwestora. Mnie też zaproponowano takie rozwiązanie.

    A powiedźcie mi o jakim mostku mówimy? Normalnie okna są zakotwiczone w
    ścianie i przy ich wysunięciu także. Więc gdzie tu różnica?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 183. Data: 2016-08-29 07:48:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 23:01:12 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > A powiedźcie mi o jakim mostku mówimy? Normalnie okna są zakotwiczone w
    > ścianie i przy ich wysunięciu także. Więc gdzie tu różnica?

    http://www.oknagalio.pl/images/stories/poradnik/jb_d
    /01_izoterma_okno_w_ociepleniu.jpg

    b.

  • 184. Data: 2016-08-29 11:53:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-27 o 09:14, Budyń pisze:
> [...]
    podaje wciąż nowe dane by sie bronic - no to mu zarzucacie ze uprawia exhibicjonizm.
    A gdyby tych danych nie podawał, to byście stwierdzili, ze kłamał bo nie ma nic na
    swoją obronę.

    gazu spadło mi dwukrotnie (co brzmi zasadniczo rzeczywiscie malo wiarygodnie). No to
    ja sie moge grupowo uzewnetrznic i to udowodnic (za flaszkę!). (ktos sie zaraz
    przypnie ze to baaardzo zle pokazywac rachunki za gaz). adam nie ma tak oczywistych
    dowodów a tylko probuje sie bronic ze nie sciemnia.

    > owszem, jesli mi sie zarzuca kłamstwo to się przejmuję. Niektórzy sie przejmują.

    Tu na grupie?
    No to dawaj skany faktur z adresem i personaliami. Zeby nie bylo, ze
    sasiadki ogrzewajacej bude dla psa. Na ile jestes w stanie sie obnazyc
    zeby jeden z drugim uwierzyl? Zeby jeszcze mieli wplyw na Twoje zycie to
    mozna by sie zastanawiac, ale tu?

    > Jak reagowac to inna sprawa i kwestia możliwosci obrony.

    To jest sprawa kluczowa w tym przypadku. Po jaka cholere bylo w ogole
    wyjezdzanie z tematem?
    Dowodzenie jednego rodzilo kolejne zarzuty, ktore zaczely sie mnozyc a
    nie odwrotnie.

    Pozdro.. TK

  • 185. Data: 2016-08-29 13:41:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 09:14:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > owszem, jesli mi sie zarzuca kłamstwo to się przejmuję. Niektórzy sie przejmują.
    > Jak reagowac to inna sprawa i kwestia możliwosci obrony.
    Już Tobie Kogutek zasugerował że skany faktur nic mu nie udowodnię bo pewnie
    termostaty przykręciłeś albo ogrzewasz tylko kibel a w salonie w kożuchu siedzisz.

  • 186. Data: 2016-08-29 13:53:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 11:53:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Dowodzenie jednego rodzilo kolejne zarzuty, ktore zaczely sie mnozyc a
    > nie odwrotnie.
    Tym bardzie ze raczej nikogo na grupie nie interesują dochody Adama, jego zdolność
    kredytowa, ile płaci Atmanowi, czy Nowaka poznał na Lincośtam czy Mariocie, czy
    odlicza paliwo za dojazdy do fryzjera żony czy nie odlicza itp.
    Nikogo to czy inne rzeczy które Adam ładnie upublicznił raczej tu nie interesowałyby
    a Adam daje się wiecznie wkręcać i upublicznia wszystko na lewo i prawo.
    Wśród bywalców tej grupy pewnie są osoby ze zdolnością kredytową wyższą jak Adam,
    których 2mln przez 8 lat nie pozbawi oddechu itp. tylko na lewo i prawo nie informują
    wszystkich o swojej sytuacji finansowej i sąsiadce z US np.

  • 187. Data: 2016-09-01 11:06:06
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Mon, 22 Aug 2016 10:44:43 +0200
    jedenptak <n...@d...pl> wrote:

    > On Thu, 18 Aug 2016 23:11:36 +0200
    > Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:
    >

    > i tym tam jkimś markowym systemie - kształtki z XPS
    > klejone itd. (nazwy systemu zapomniałem) - koszty, jak sprawdziłem,
    > mnie powaliły.

    O własnie, myślałem o: MOWO , dzięki Budyń za przypomnienie ;)

  • 188. Data: 2016-09-05 23:03:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ja ile to kosztuje? Jak czytałem wątki (chyba na FM) to najczęściej
    > wskazywali na wysokie koszty (w miarę firmowych) kotew do mocowań w
    > warstwie ocieplenia.
    >
    > Czytałem tez o pomysłach w samoróbkami np. belki drewniane w roli
    > podtrzymującej i tym tam jkimś markowym systemie - kształtki z XPS
    > klejone itd. (nazwy systemu zapomniałem) - koszty, jak sprawdziłem,
    > mnie powaliły.

    JKM Okna, ma coś takiego jak Termokotwy. Montaż z wysunięciem okien do
    4cm poza lico twardej ściany. Kotwy mają udźwig do 180kg, montaż w cenie
    okiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz