  • 91. Data: 2016-08-23 21:53:00
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie siedzisz w branzy wiec nie wiesz o co kaman :-)

    numery w totka też podajesz?

    > Nazwa.pl to potentat w branzy - wyceniana jest obecnie na ok 200 mln pln.
    > Home.pl - jej glowny konkurent (home.pl bylo nr 1, nazwa.pl zaraz za nia)
    > zostalo niedawno sprzedane 1&1 za ponad 600 mln pln.
    > Takze ten...

    nie ucz ojca dzieci robić :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2016-08-23 22:01:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 21:34:37 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Ale ja o tym wiedzialem od dawna nim oni do mnie zadzwonili :-)

    LOL, to nawet masz wgląd w księgi :-)

    Przezabawnyś!

  • 93. Data: 2016-08-23 22:16:14
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 20:03:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Akurat linkedin jest jednym z najbardziej profi portalow branzowych i tam
    >sie zalatwia sporo powaznych biznesow ;) Pozatym chodzi tu przede wszystkim
    >o nawiazanie kontaktu :)

    >W branzy IT linkedin jest wazniejszy jak papierowe CV z referencjami ;)

    Dobrze piszesz, linked-in jest dobry jako referencje... podczas przyjmowania
    do pracy, ale nie do handlu... firmami :-)

  • 94. Data: 2016-08-23 22:45:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:38:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >A swoja droga (doslownie), juz nie bede watku nowego zakladal -> wczoraj
    >minal termin skladania ofert do przetargu na co? Na moja drozke
    >wspaniala:-)
    >Wplynelo 8 ofert, lada dzien oglosza wyniki niemniej - do maksymalnie
    >30 maja 2017 bede w koncu mial przed domem 350m drogi - 5m asfaltu,
    >obustronnie okraweznikowany, z pelnym odwodnieniem :-)) Jednak te podatki
    >na cos pozytecznego czasem ida :P Jeszcze nie wiadomo ile wyniesie
    >najnizsza
    >oferta ale szacowane jest ok 800 tys - 1mln pln. Jupiej! Warto o swoje
> [...]

    Cieszymy się, że cywilizacja dotarła do twojej wsi.

  • 95. Data: 2016-08-23 23:16:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 22:46:06 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Cieszymy się, że cywilizacja dotarła do twojej wsi.

    Nim jeszcze raz ciulu niedouczony napiszesz "wies" na moje miasto, to doucz
    sie, ze Wodzislaw Slaski jest miastem od 1257r. To miasto otrzymalo
    prawa miejskie wczesniej niz Warszawa i Lodz - w tym samym roku, co Krakow.
    Nawet twoja wiocha powstala pozniej (chyba Gliwice o ile mnie pamiec
    nie myli). Takze morda w kubel bo powietrze tylko psujesz.

    --
    Adam Sz.

  • 96. Data: 2016-08-24 06:43:29
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Wodzislaw Slaski jest miastem od 1257r

    No, Czarnobyl, tez był spory, i to nie tak dawno. Był.

    >chyba Gliwice o ile mnie pamiec nie myli

    myli, wieśniaku

  • 97. Data: 2016-08-24 12:37:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-23 o 20:03, Kris pisze:

    > Poważne byznesy na potalach społecznościowych załatwiasz?

    Ja myslalem, ze w zyciu to juz mnie nic nie zaskoczy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2016-08-24 13:03:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 12:37:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja myslalem, ze w zyciu to juz mnie nic nie zaskoczy. :-)

    Swiat idzie do przodu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2016-08-24 13:08:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 12:37:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    .

    > Ja myslalem, ze w zyciu to juz mnie nic nie zaskoczy. :-)

    Też byłem w lekkim szoku jak to przeczytałem.
    Ale znając Adama zaraz nam tu wrzuci zrzuty ekranów z tego Link-cośtam na
    potwierdzenie swoich słów;)
    To Lin-*cośtam może jakaś prowizje kasuje za transakcje na ich portalu.
    Prowizja od 2mln to może być niezły kąsek;)
    Pod warunkiem że druga strona transakcji wie że chce Adama firmę kupić;)

  • 100. Data: 2016-08-24 13:33:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:08:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Prowizja od 2mln to może być niezły kąsek;)
    > Pod warunkiem że druga strona transakcji wie że chce Adama firmę kupić;)

    Kris nie staraj sie ironizowac i smieszkowac na sile nie znajac tematu,
    bo ja to czytajac czuje sie kompletnie zazenowany. Nie wiesz czym jest
    linkedin - nie smieszkuj z niego :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.