  • 101. Data: 2016-08-24 13:51:26
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:33:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kris nie staraj sie ironizowac i smieszkowac na sile nie znając tematu,
    > bo ja to czytając czuje się kompletnie zazenowany. Nie wiesz czym jest
    > linkedin - nie smieszkuj z niego :-)
    Kiedyś wyjaśniałeś potęgę Facebook, dawaj teraz wykład o Link-cośtam.
    Przykładami jakiś dużych biznesów zawartych tam rzuć.

  • 102. Data: 2016-08-24 14:37:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-24 o 13:03, Adam Sz. pisze:

    > Swiat idzie do przodu :)

    E tam swiat. W niektorych gminach jak juz wszyscy wiedza ile zarabiaja
    to w naturalny sposob zaczyna sie porownywanie dlugosci fjutkow.
    Osobiscie po etapie zasciankowym z niecierpliwoscia czekam na kolejny,
    smieszniejszy etap.

    Pozdro.. TK

  • 103. Data: 2016-08-24 14:41:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie wiesz czym jest linkedin - nie smieszkuj z niego :-)

    Obraża twoje uczucia?

  • 104. Data: 2016-08-24 14:44:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-24 o 13:51, Kris pisze:

    > Kiedyś wyjaśniałeś potęgę Facebook, dawaj teraz wykład o Link-cośtam.
    > Przykładami jakiś dużych biznesów zawartych tam rzuć.

    Czekaj no... Facebook to miejsce gdzie nastolatki dawno temu wstawialy
    swoje zdjecia i dzielily sie iloscia orgazmow analnych? Dawno juz o nim
    nie slyszalem. Zdaje sie, ze zostal porzucony na rzecz instagrama?

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2016-08-24 15:08:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 14:37:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > to w naturalny sposob zaczyna sie porownywanie dlugosci fjutkow.
    > Osobiscie po etapie zasciankowym z niecierpliwoscia czekam na kolejny,
    W wolnej chwili sobie profil na Link-costam założę jako dyrektor handlowy Microsoftu
    powiedzmy(a co mi tam)powiem że mam odłożone kilkadziesiąt mln i podpytam jednego z
    drugim o kondycje ich firm, dochody itp.;)
    A co mi szkodzi

  • 106. Data: 2016-08-24 23:34:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:51:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kiedyś wyjaśniałeś potęgę Facebook, dawaj teraz wykład o Link-cośtam.
    > Przykładami jakiś dużych biznesów zawartych tam rzuć.

    Na linkedinie siedzi cala branza IT. Jak chcesz z kims nawiazac
    kontakt, a nie masz do niego numeru, czy nie chcesz sie przebijac przez
    infolinie czy centrale firmowa - to zagadujesz tam. Nikt tego nie
    uwaza za nietaktowne, czy niestosowne. Nie ma obecnie lepszego miejsca
    na znalezienie fachowca IT danej dziedziny niz linkedin :) Przyjmij
    to po prostu do wiadomosci ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 107. Data: 2016-08-24 23:41:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 15:08:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    Microsoftu powiedzmy(a co mi tam)powiem że mam odłożone kilkadziesiąt mln i podpytam
    jednego z drugim o kondycje ich firm, dochody itp.;)

    Sprobuj, tylko ostrzegam - zrobisz z siebie blazna tak jak piszac tego
    typu bzdury wyssane z palca :) Powiem szczerze, ze zaczynam sie tu czuc
    jak dorosly wsrod przedszkolakow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 108. Data: 2016-08-25 06:50:45
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > nie uwaza za nietaktowne, czy niestosowne. Nie ma obecnie lepszego
    > miejsca na znalezienie fachowca IT danej dziedziny niz linkedin :)

    Bajkopiszarz!

  • 109. Data: 2016-08-25 08:12:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 23:41:02 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Sprobuj, tylko ostrzegam - zrobisz z siebie blazna tak jak piszac tego
    > typu bzdury wyssane z palca :) Powiem szczerze, ze zaczynam sie tu czuc
    > jak dorosly wsrod przedszkolakow.

    Podobne wrażenie miewam jak czytam niektóre Twoje wypowiedzi typu rozmowa na jakimś
    messengerze czy innym Linkedzie o odłożonych 55mln.
    Telefon, adres do Ciebie w necie można w pół minuty znależć a Ty piszesz że gość z
    wolnymi 55mln na portalach społecznościowych Ciebie czepia;)
    Z Gatesem też via Lincośtam gadałeś?

  • 110. Data: 2016-08-25 08:15:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Sprobuj, tylko ostrzegam - zrobisz z siebie blazna tak jak piszac tego
    >typu bzdury wyssane z palca :) Powiem szczerze, ze zaczynam sie tu czuc
    >jak dorosly wsrod przedszkolakow.

    Wszystko by the book, za jakiś czas poczujesz się jak Napoleon.