eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Date: Tue, 20 Mar 2018 09:53:02 +0100

    Dopiero projektuję budowę domu wiec wszystko jeszcze można zmienić.
    Dom ma być parterowy o powierzchni użytkowej ok. 70 m2.
    Strop chcę zrobić systemem Teriva aby móc wykorzystać strych na graciarnię.
    Strop Teriva jest już częściowo izolacyjny bo ma duże przestrzenie
    powietrzne w pustakach stropowych.
    Dodatkową izolacją jest przestrzeń powietrzna strychu.
    Mam pomysł aby od środka dać sufit podwieszany, który pełniłby rolę izolacji
    stropu przez stworzenie poduszki powietrznej
    oraz jako przestrzeń do prowadzenia wszystkich instalacji kablowych.
    Żadnych płyt gipsowych nie chciałbym używać, raczej deski drewniane, zawsze
    łatwiej dostać się do przestrzeni w której są kable.
    Nie jestem cieplnym ekstremistą i najważniejsze dla mnie są funkcjonalność i
    koszty.
    Czy ma ktoś podobne doświadczenia?
    --
    Tomasz