  • 1. Data: 2010-06-11 07:10:06
    Temat: Od czego zacząć remont mieszkania?
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Witam

    Prosze o pomoc
    Mieszkanie do całkowitego remontu wylewki stolarka wew.i zewn.
    sciany gladzie, podlogi plytki, panele lazienka instalacje glazura wanna wc
    itd,
    kuchnia instalacje plytki itd
    Jak to pogodzic co zrobic na poczatku czy wylewki czy moze drzwi wejsciowe i
    wewnetrzne?

    dzieki pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-11 07:44:50
    Temat: Re: Od czego zacząć remont mieszkania?
    Od: lemy2010 <l...@w...pl>

    On 11 Cze, 09:10, "maanj" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kuchnia instalacje plytki itd
    > Jak to pogodzic co zrobic na poczatku czy wylewki czy moze drzwi wejsciowe i

    Najlepiej zacząć od projektu wnętrz, potem biznes plan, potem
    kosztorys i plan robót. Warto wykonać projekt wnętrz, który uwzględni
    materiały i kolory. Dopiero na podstawie projektu wnętrz można
    oszacować koszty i coś zaplanować. W necie można znaleźć wiele
    artykułów i porad na temat kolejności wykonywania robót. W sumie
    zaczyna się od demontażu i przygotowania pomieszczeń do wykonania
    robót w harmonogramie planu robót. Może warto zaprosić fachowców z
    firm remontowo-budowlanych i poprosić o kosztorys z planem robót?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-06-11 07:56:02
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kuchnia instalacje plytki itd
    > Jak to pogodzic co zrobic na poczatku czy wylewki czy moze drzwi wejsciowe

    Najpierw robi się najbardziej destrukcyjne i najbrudniejsze rzeczy, czyli
    okna i drzwi balkonowe, jeśłi wymieniasz ościeżnice to też, drzwi wejściowe.
    następnie instalacje (elektryka, wod.-kan.), dalej wylewki jesli musisz je
    robić, glazury, terakoty w łazience i kuchni. Potem to już końcówka bo
    zostają ci tylko gładzie, malowanie i położenie paneli.

  • 4. Data: 2010-06-11 17:39:55
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:husq6m$g6r$1@news.onet.pl...
    > robić, glazury, terakoty w łazience i kuchni. Potem to już końcówka bo
    > zostają ci tylko gładzie, malowanie i położenie paneli.

    A na końcu prucie gładkich, malowanych ścian pod instalacje.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-06-11 17:42:40
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:husq6m$g6r$1@news.onet.pl...
    >
    > A na końcu prucie gładkich, malowanych ścian pod instalacje.

    Proponuję bardziej wnikliwie przeczytać mój post, szczególnie wyciętą z
    cytatu trzecią linijkę.

  • 6. Data: 2010-06-12 05:51:06
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    wiadomości news:hutsip$g1i$1@news.onet.pl...

    > Proponuję bardziej wnikliwie przeczytać mój post, szczególnie wyciętą z
    > cytatu trzecią linijkę.

    Też miałem do wątku wtrącic swoje trzy grosze ale sie powstrzymałem, do tej
    chwili.
    Absolutnie obok przygotowań logostycznych i koncepcji wszelkich na miejscu
    pierwszym jest rozplanowanie zasilania (wszelkich gniazd, oswietlenia).
    Remontowałem dwa mieszkania i od tego się zaczyna cała zabawa.
    W dobie wi-fi mozna podarowac sobie skrętkę ale "prund to prund", zasilanie
    musi być pewne.

    P.

  • 7. Data: 2010-06-14 13:36:55
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Pietrek pisze:
> [...]
    > Remontowałem dwa mieszkania i od tego się zaczyna cała zabawa.
    > W dobie wi-fi mozna podarowac sobie skrętkę ale "prund to prund", zasilanie

    Pierwsze co trzeba zrobić to skoczyć po zgrzewkę piwa bo potem nie ma
    komu iść a jak dzień gorący to najlepiej gasi pragnienie. :)

  • 8. Data: 2010-06-14 13:49:50
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Proponuję bardziej wnikliwie przeczytać mój post, szczególnie wyciętą z

    Zapomniałeś o instalacji skrętki, alarmu, klimatyzacji, wentylacji,
    automatyce. Nie wspomniałeś też o ogrzewaniu. Osobnych obwodach sterowanych
    zmierzchowo albo czasowo i modernizacji wszystkich powyższych do wymogów XXI
    wieku.
    No i nadmiarowość też by się przydała.

  • 9. Data: 2010-06-14 13:56:19
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > automatyce. Nie wspomniałeś też o ogrzewaniu. Osobnych obwodach
    > sterowanych zmierzchowo albo czasowo i modernizacji wszystkich powyższych

    Zakres prac podał autor wątku. Zamiast powiedzieć przepraszam, nie
    doczytałem, to silisz się na wymyślanie głupot.