  • 1. Data: 2010-02-16 14:24:49
    Temat: Odbior domu - gdzie i jak
    Od: "Sekov" <g...@w...pl>

    Jakis czas temu wybudowalem dom.
    Gdzie i jak zglsosic jego odbior.
    Jest jakas procedura, wzor dokumentow, podania?

  • 2. Data: 2010-02-16 14:56:22
    Temat: Re: Odbior domu - gdzie i jak
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    http://www.projektydomow24.net/informacje/szczegoly/
    dokumenty_do_pobrania

  • 3. Data: 2010-02-16 15:00:48
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sekov" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakis czas temu wybudowalem dom.
    > Gdzie i jak zglsosic jego odbior.
    > Jest jakas procedura, wzor dokumentow, podania?

    Zgłos sie do swego kierbuda on to powinien wszystko Tobie załatwić. W końcu
    za cos kasę zgarnia.
    Ty załatwic musisz geodete kominiarza i pomiary elektryczne.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-16 15:47:41
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > za cos kasę zgarnia.
    > Ty załatwic musisz geodete kominiarza i pomiary elektryczne.

    IMHO kierownik ma obowiązek tylko wypełnić dziennik i sporządzić oświadczenie o
    wykonaniu robót i wybudowaniu obiektu zgodnie z projektem. Zgłoszenie zakończenia
    jest zadaniem inwestora. Oczywiście umowa z kierownikiem może to zmienić.

  • 5. Data: 2010-02-16 19:59:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oświadczenie o wykonaniu robót i wybudowaniu >obiektu zgodnie z projektem.
    > Zgłoszenie zakończenia jest zadaniem inwestora. Oczywiście umowa z

    Toć o tym piszę. Papiery od kierbuda+geodeta+pomiary elektryczne+kominiarz i
    zgłaszamy. u mnie zglaszal kierbud bo w PINB czuł sie jak w domu wiec papier
    z odbiorem mialem dwa dni po dostarczeniu dokumentów.

    Kris