  • 11. Data: 2019-05-24 06:22:00
    Temat: Re: Odbiór mieszkania
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Kiki ma sokoli wzrok i kaźdą fuszerkę wypatrzy.

  • 12. Data: 2019-05-24 15:24:45
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 24.05.2019 02:46, KIKI wrote:

    > Zawsze coś się wypatrzy.

    Zwolnił się termin, więc podjęliśmy próbę odbioru dzisiaj.
    Szkoda pokazywać zdjęcia - brak kątów prostych, ściany to górki i dołki
    (po kilka mm na ścianach z "gładzią przygotowaną pod malowanie"), krzywe
    wylewki (6mm spadku na 2 m). Przynajmniej drzwi i okna prosto osadzone.
    Ok. 30 punktów w protokole i piłka po stronie dewelopera.

    g.

  • 13. Data: 2019-05-24 20:05:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 May 2019 15:24:45 +0200, gizmacz <g...@g...com> wrote:
    > (po kilka mm na ścianach z "gładzią przygotowaną pod malowanie"),
    > krzywe

    Norma tolerancji na ścianach to max 5nn, jest więcej?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2019-05-25 16:15:33
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Wszystko zapłaciłeś?

  • 15. Data: 2019-05-25 20:48:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2019 15:24, gizmacz wrote:

> [...]
    > wylewki (6mm spadku na 2 m). Przynajmniej drzwi i okna prosto osadzone.
    > Ok. 30 punktów w protokole i piłka po stronie dewelopera.

    Ja bym się górkami nie przejmował. Raczej bym się martwił o ocieplenie,
    wianie, przenoszenie drgań czy odgłosy z kibla od sąsiada.

  • 16. Data: 2019-05-27 09:39:49
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 25.05.2019 20:48, KIKI wrote:
    > Ja bym się górkami nie przejmował. Raczej bym się martwił o ocieplenie,
    > wianie, przenoszenie drgań czy odgłosy z kibla od sąsiada.

    NA to, o czym piszesz wpływu nie mam. Jeśli będzie słychać kibel sąsiada
    (a chyba będzie, bo taki już urok bloków) to co niby mam zrobić?

    Jeśli ścian nie zobią jak należy, to bedę musiał zapłacić ekipie od
    wykończenia za coś, za co już zapłaciłem.

    g.

  • 17. Data: 2019-05-27 09:41:23
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 25.05.2019 16:15, Hans Kloss wrote:
    > Wszystko zapłaciłeś?

    Tak. W umowie jest harmonogram prac i płatności. Finansowanie częściowo
    z kredytu, więc na bieżąco bank ocenia zaawansowanie prac i płaci. No i
    całość już została wpłacona.

    g.

  • 18. Data: 2019-05-27 09:50:35
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 24.05.2019 20:05, Marek wrote:
    > Norma tolerancji na ścianach to max 5nn, jest więcej?

    Możesz wskazać nr tej normy? Jak jak tego nie lubię - kolejny temat, z
    którego trzeba się doktoryzować.
    Na wylewki podobno nie ma obowiązującej normy. Prawda to?

    Całość wygląda, jakby robił to praktykant pierwszy raz w życiu. Hitem
    jest ścianka działowa, gdzie przyłożenie kątownika (u mnie się na to
    mówi winkiel) daje 8mm odchyłu na 60cm. Ciekawy jestem, jak mają zamiar
    to naprawić.

  • 19. Data: 2019-05-27 10:48:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 May 2019 09:50:35 +0200, gizmacz <g...@g...com> wrote:
    > Możesz wskazać nr tej normy?

    Tutaj powinno coś być na ten temat:

    https://atlasfachowca.pl/strefa-klienta/baza-wiedzy/
    tynki-wewnętrzne-i-gładzie/odbiór-robót-budowlanych-
    cz.-3.-tynki

    Przyznaję, że "5mm norma" wskazywana mi była przez kilku niezależnych
    fachowców oraz jednego kierownika budowy, natomiast sam tego w
    źródłach nie weryfikowałem.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2019-05-28 22:45:57
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 09:39, gizmacz pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli ścian nie zobią jak należy, to bedę musiał zapłacić ekipie od
    > wykończenia za coś, za co już zapłaciłem.

    Pan szanowny życzy sobie przerobić rurkę od gazu i zaworek ? Przypadkiem
    mamy w okazyjnej cenie.
    :)