  • 21. Data: 2019-05-30 08:08:05
    Temat: Re: Odbiór mieszkania
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Jak jeszcze nie odebrałeś to koniecznie kazać im umyć okna i ramy.
    Na 95% będą porysowane szyby i/lub uszkodzone ramy, trzeba to
    do upadłego reklamować i domagać się wymiany. Jakaś tam norma jest
    że ileś rysek iluś centymetrowych może być ale szczegółów nie znam.

    L.

  • 22. Data: 2019-05-30 10:01:47
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 30.05.2019 08:08, Lisciasty wrote:
> [...]
    > do upadłego reklamować i domagać się wymiany. Jakaś tam norma jest
    > że ileś rysek iluś centymetrowych może być ale szczegółów nie znam.

    I tu Cię zaskoczę - ramy i szyby czyste, bez zastrzeżeń. Znalazłem jedną
    rysę na okleinie drzwi. Wpisałem do protokołu, ale jestem w stanie to
    odpuścić. Znając życie po miesiącu używania bedzie takich pięć.
    Czekam na ich oficjalne stanowisko w sprawie zgłoszonych zastrzeżen -
    węc sporo jeszcze przed nami.

    g.

  • 23. Data: 2019-05-30 18:07:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 30 maja 2019 10:01:49 UTC+2 użytkownik gizmacz napisał:
    > I tu Cię zaskoczę - ramy i szyby czyste, bez zastrzeżeń. Znalazłem jedną
    > rysę na okleinie drzwi.

    Ewenement polskiej deweloperki :]

    L.