  • 41. Data: 2016-02-19 12:29:03
    Temat: Re: Odkurzacz Centralny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 10:51:00 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Jak ktoś ma w domu schody to rozumiem.
    > W parterówce niekoniecznie.
    Kurczę, po Twoim wpisie taki pomysł mi się zrodził:,
    Mam schody, na parterze gniado będzie w okolicach schodów i ciekawe czy rura z tego
    gniazda nie objęła by swoim zasięgiem i pietra.
    Oczywiście na piętrze też gniazdo zrobię ale jak by dało jedną rurą oblecieć górę i
    dół?
    Tyle że targać ja po schodach i tak trzeba a chciałem dwie rury żeby nie nosić
    właśnie.
    Wyjdzie w praniu- najwyżej się drugą dokupi.

  • 42. Data: 2016-02-19 20:37:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-19 o 12:29, Kris pisze:
> [...]

    właśnie.
    > Wyjdzie w praniu- najwyżej się drugą dokupi.
    Bez sensu :) rura jest lekka i poręczna ale dość sporo miejsca zajmuje,
    dlatego 1 Ci wystarczy. Zresztą sam zobaczysz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K