  • 141. Data: 2013-07-22 15:22:04
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 14:38:35 UTC+2 użytkownik Marcin W. napisał:

> [...]
    od wczoraj to może bym uwierzył że przy grillu spotykacie się żeby w kulturalnych
    warunkach o muzyce poważnej porozmawiać. Oczywiście nie wszyscy piją. Ktoś musi
    nachlanych do domu odwieźć albo odprowadzić. Argument z grillem że warto mieć dom dla
    grilla jest najgłupszym argumentem uzasadniającym posiadanie własnego domu.

    > Każdy mierzy innych swoją miarą...

    Grille od zawsze były rozrywką ludzi prostych, słabo wykształconych. To Wy mierzycie
    innych swoją miarą. Dom za miastem to udupienie się na całe życie. Chyba że się jest
    rolnikiem. Oni są przywiązani do ziemi bo z niej żyją.

  • 142. Data: 2013-07-22 16:43:56
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

> [...]
    się jest rolnikiem. Oni są przywiązani do ziemi bo z niej żyją.

    Czego to możemy o sobie się dowiedzieć od Ciebie....

    Tak wracasz ciągle do tego picia innych - a może Ty "zaszyty" jesteś i boli Cię że
    inni mogą a Ty już nie?

  • 143. Data: 2013-07-22 17:26:24
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin W." <m...@w...org> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    > Czego to możemy o sobie się dowiedzieć od Ciebie....

    > Tak wracasz ciągle do tego picia innych - a może Ty "zaszyty" jesteś i

    Myślę, że raczej boli go to, że nie ma za co wypić i za co zrobić
    grilla, a także to, że nie stać go na dom i musi się kisić w mieszkaniu
    kwaterunkowym. To by tłumaczyło dlaczego jest tak negatywnie nastawiony
    do ludzi zamieszkujących własne domy i urządzająch grillowanie. Ot
    typowa zazdrość i zawiść.

  • 144. Data: 2013-07-23 00:06:04
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 17:26:24 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > kwaterunkowym. To by tłumaczyło dlaczego jest tak negatywnie nastawiony
    >
    > do ludzi zamieszkujących własne domy i urządzająch grillowanie. Ot

    A na net mam? Nie trafiłeś ale szacun że chciałeś się odgryźć. Jasne że mi brakuje
    smrodu jak obornik na pola wywożą, odśnieżania mi brakuje, najdroższego jedzenia w
    najgorszej jakości w wiejskim sklepiku, dojazdów do pracy itp.

  • 145. Data: 2013-07-23 00:33:59
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 00:06:04 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    smrodu jak obornik na pola wywożą, odśnieżania mi brakuje, najdroższego jedzenia w
    najgorszej jakości w wiejskim sklepiku, dojazdów do pracy itp.

    No popatrz. Od teraz będziemy się upijać do nieprzytomności, zamiast odpalać po
    grillu letnie kino z fajną muzyką lub filmem na garażowej ścianie( na razie jest
    szara, więc odpowiednia, jakbyś nie wiedział), poryczeć razem z Fredem podczas
    pamiętnego koncertu na Wembley. Ale przyznam, że zdarzyło mi się też po kilku
    głębszych zasnąć na fotelu w letnią noc pod naszą brzozą, ale porównać to do spania
    pod blokiem na ławce raczej nie wypada. To też przeliczysz na złotówki? Chyba nie
    tylko ja odnoszę wrażenie, że czerpanie radości z posiadania domu, działki, drzew,
    nawet kawałka trawnika zawsze będzie ci obce.
    Obornik mam w zasięgu wzroku, fakt. Dwa razy do roku rolnicy robią swoje, ale jest to
    wczesna wiosna i późna jesień. WM robi swoje, w domu nie ma z tym żadnego problemu.
    Odśnieżanie podjazdu to pikuś sama radość w porównaniu z kłopotem na samej drodze. Na
    szczęście jest alternatywa objazdowa, a jak już i to robi się kłopotem to wyobraź
    sobie ten sam rolnik co wyżej, na telefon, robi ze śniegiem porządek, wzbraniając się
    od pobierania jakichkolwiek pieniędzy. To wszystko oczywiście zdarza się sporadycznie
    bo gmina stara się ludziom pomóc jak najszybciej przy większych opadach.
    Jedzenie.... najdroższe powiadasz. Może pomyliłeś z najzdrowszym? Ale niech będzie...
    Jednak gdy się dojeżdża do tego miasta codziennie to może stoję w biedronkowej
    kolejce obok ciebie? Chyba się jednak trochę zapętliłeś :).

  • 146. Data: 2013-07-23 00:39:39
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 13:09:13 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    warunkach o muzyce poważnej porozmawiać. Oczywiście nie wszyscy piją. Ktoś musi
    nachlanych do domu odwieźć albo odprowadzić.

    ------------------------------

    Owszem pogadac o muzyce powaznej i mniej powaznej, poezji, literaturze, sztuce i
    dupie Maryny tez przy okazji, a przy tym pograc na gitarach i innych instrumentach.
    Niekoniecznie musi byc grill do tego, moze być pieczone prosie, albo kielbaski na
    ognisku. I nie trzeba nikogo odwozić, bo miejsca starczy na noclegi dla tych
    kilkudziesieciu osob na imprezie.
    ps. miałem nie wlaczac sie do tej absurdalnej rozmowy, ale nie wytrzymalem

  • 147. Data: 2013-07-23 00:41:05
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 14:22:04 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Grille od zawsze były rozrywką ludzi prostych, słabo wykształconych.

    A ludzie skomplikowani i dobrze wyksztalceni jak sie bawia Twoim zdaniem?

  • 148. Data: 2013-07-23 00:45:45
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 00:41:05 UTC+2 użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > A ludzie skomplikowani i dobrze wyksztalceni jak sie bawia Twoim zdaniem?

    On się nie bawi. On analizuje i liczy :).

  • 149. Data: 2013-07-23 00:57:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 00:41:05 UTC+2 użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > A ludzie skomplikowani i dobrze wyksztalceni jak sie bawia Twoim zdaniem?

    Trolluja w usenecie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 150. Data: 2013-07-23 02:18:04
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 00:41:05 UTC+2 użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > A ludzie skomplikowani i dobrze wyksztalceni jak sie bawia Twoim zdaniem?

    Tak jak chcą a nie tak jak muszą. Nikt tutaj nie podał innego sposobu spędzania
    wolnego czasu jak grill. W każdym temacie w którym poruszone są atrakcje związane z
    mieszkaniem na terenach podmiejskich jest nieśmiertelny grill.