  • 1. Data: 2011-03-04 17:56:16
    Temat: Kafelki kuchenne wlasnego projektu
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Mamy duzy problem z wyborem kafekow kuchennych. Chodzi o ten pasek nad
    kuchenka. Praktycznie nic z tego co jest dostepne nie pasuje.
    Czy istnieje jakis patent na wykonanie wlasnego wzoru? Mam na mysli kafelki
    jednolite, na ktore mozna naniesc jakas wlasna grafike w taki wsposob, zeby
    bylo to trwale i nie wygladalo tandetnie.

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2011-03-04 19:21:14
    Temat: Re: Kafelki kuchenne wlasnego projektu
    Od: LLEEOO <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-04 18:56, Huaskar pisze:
> [...]
    > kafelki jednolite, na ktore mozna naniesc jakas wlasna grafike w taki
    > wsposob, zeby bylo to trwale i nie wygladalo tandetnie.

    A więc ja polecam sposób taki, przeszukujesz zasoby własnych fotek lub
    internetu i wybierasz coś niepowtarzalnego nastepnie kadrujesz w taki
    sposób żeby ładnie pokryć całą potrzebną powierzchnię. Idziesz z tym do
    firmy reklamowej i zamawiasz ładną naklejkę z klejem od strony wydruku.
    Następnie udajesz się do szklarza zamawiasz odpowiedni rozmiar szkła
    hartowanego i naklejasz na to naklejke z fotką. Następnie kupujesz
    profile aluminiowe które służą za ramkę do szkła i montujesz to do
    ściany. Efekt naprawdę świetny.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-05 14:41:31
    Od: "zapinio" <i...@z...pl>

    Mam wrażenie , że ktoś tu lekko przesadza...

  • 4. Data: 2011-03-05 15:57:28
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

> [...]
    > aluminiowe które służą za ramkę do szkła i montujesz to do ściany. Efekt

    To jest jakies wyjscie. Tylko czy z czasem klej nie pusci pod wplywem
    temperatury i jakies bable sie nie zrobia albo folia nie zacznie sie topic?
    Znalazlem tez cos takiego jak szklo laminowane. Grafike wtapia sie miedzy
    szyby.
    Dziekuje za sugestie.

    H.

  • 5. Data: 2011-03-06 13:25:06
    Temat: Odp: Kafelki kuchenne wlasnego projektu
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "zapinio" <i...@z...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Mam wrażenie , że ktoś tu lekko przesadza...

    "Pan masz drobnomieszczańskie nawyki. Pan chciałbyś tak: mieć zimną wodę osobno,
    ciepłą osobno, szczelne rurki, kafelki, duperelki, kraniki, dywaniki. Chamstwo.
    I drobnomieszczaństwo z Pana wylazło."