  • 1. Data: 2011-03-04 17:02:54
    Temat: otwór w ścianie nośnej
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

    Potrzebuję zrobić otwór w ścianie nośnej ok. fi 20 cm. To jest chyba g= 40
    cm i żelbet. Idzie to zrobić samemu i ew. jak? Proszę doświadczonych o rady,
    kogo ew. do tego poszukać i jak się do tego zabrać? :)

  • 2. Data: 2011-03-04 18:45:01
    Temat: Re: otwór w ścianie nośnej
    Od: adam <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-04 18:02, Adax pisze:
> [...]
    > g= 40 cm i żelbet. Idzie to zrobić samemu i ew. jak? Proszę
    > doświadczonych o rady, kogo ew. do tego poszukać i jak się do tego
    Swego czasu zrobiłem dokładnie taki sam młotkiem i meslem. Takie były
    czasy. Dziś w narzędziach możesz przebierać jak w ulęgałkach, zrobisz
    sobie sam, udaj się tylko do najbliższego sklepu.

    Adam

  • 3. Data: 2011-03-04 18:54:38
    Od: M <M...@o...pl>

> [...]
    > 40 cm i żelbet. Idzie to zrobić samemu i ew. jak? Proszę doświadczonych
    > o rady, kogo ew. do tego poszukać i jak się do tego zabrać? :)

    Konstruktora żeby ci policzył, czy możesz i jak to zrobić. Jeśli jest
    pierwsze piętro w 20-piętrowym bloku to możesz mieć problem ze
    zrobieniem nawet takiej dziurki

    M.

  • 4. Data: 2011-03-04 22:12:26
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Konstruktora żeby ci policzył, czy możesz i jak to zrobić. Jeśli jest
    > pierwsze piętro w 20-piętrowym bloku to możesz mieć problem ze zrobieniem
    > nawet takiej dziurki
    >
    > M.

    Przedostatnie, 5 pięter :)

  • 5. Data: 2011-03-04 22:13:15
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasy. Dziś w narzędziach możesz przebierać jak w ulęgałkach, zrobisz
    > sobie sam, udaj się tylko do najbliższego sklepu.

    A jak długo to robiłeś, bo ja wymiękam :)

  • 6. Data: 2011-03-07 18:17:31
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

> [...]
    >
    > Konstruktora żeby ci policzył, czy możesz i jak to zrobić. Jeśli jest
    > pierwsze piętro w 20-piętrowym bloku to możesz mieć problem ze zrobieniem

    Zgoda jest, ale nie wiem czy trzeba do tego fachowca z wiertnicą, czy
    wystarczy tylko np. młot udarowy? Macie jakieś doświadczenia?

  • 7. Data: 2011-03-08 07:44:36
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Adax napisał:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zgoda jest, ale nie wiem czy trzeba do tego fachowca z wiertnicą, czy
    > wystarczy tylko np. młot udarowy? Macie jakieś doświadczenia?

    Z własnego doświadczenia to koszt wiercenia wiertnicą przy takiej
    średnicy to ok. 250-350zł

    pzdr
    GS

  • 8. Data: 2011-03-08 08:45:18
    Od: "iorrt" <i...@w...pl>

    jakie sa koszty wiertnicy? moze warto zakupic?

    io

  • 9. Data: 2011-03-08 09:18:53
    Temat: Re: otw?r w ?cianie no?nej
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik iorrt napisał:
    > jakie sa koszty wiertnicy? moze warto zakupic?
    >
    > io

    tak do 205mm to ok. 2000zł + koszt wiertła

    pzdr
    GS

  • 10. Data: 2011-03-08 19:25:51
    Od: "Adax" <A...@T...pl>

    Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z własnego doświadczenia to koszt wiercenia wiertnicą przy takiej średnicy
    > to ok. 250-350zł
    >
    > pzdr
    > GS

    Woww, 300 zł, to drogo! Za stówę można to młotem zrobić -tylko dziura
    nieforemna, ale w końcu i tak będzie zalepiona :)