  • Data: 2015-01-07 20:09:28
    Temat: Odp: Okna w pół godziny :-)
    Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@4...net

    > O wcześniejszym przetarciu ram ścierką jako o rzeczy oczywistej nawet nie
    > wspominam, bo to chwila - czas ten jest wliczony w ogólny, który podałam.
    > No chyba że okna starego typu i nie myte od lat, no ttttoooo....

    No, moze jak ktos mieszka w sporej odleglosci od miasta, to wystarczy ramy
    przetrzec scierka. Ja niestety mieszkam praktycznie w samym centrum miasta,
    gdzie nie tylko spaliny samochodowe, ale przede wszystkim sadza z ogrzewania
    weglem i czym badz, tudziez ogolny syf krakowski wnikaja we wszystkie
    szczeliny ram i trzeba je solidnie szorowac, wymieniajac kilka razy wode w
    wiadrze, zeby je rzeczywiscie doczyscic. Same szyby to juz "pikuś" i czysta
    przyjemnosc :)
    A sciagaczki to przeciez nie jest wynalazek najnowszych czasow, moja
    rodzicielka nie osuszala szyb niczym innym (jeszcze "za komuny"), window-a i
    innych mr. properow nie bylo :). Ja rowniez ich uzywam, no, chyba ze nie mam
    czasu albo mi sie nie usmiecha babrac z woda, to window + recznik papierowy
    lub tetra do wytarcia na sucho i nie ma mowy o zadnych smugach.

    Pozdrowki
    @

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.