  • 1. Data: 2011-02-03 12:12:00
    Temat: stary komputer
    Od: Jerzys <j...@g...com>

    Sprzedam za 200 zł komputer 8 letni, dobry, wraz z dodatkowymi akcesoriami.

  • 2. Data: 2011-02-03 12:20:30
    Temat: Re: stary komputer
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-02-03 13:12, Jerzys pisze:
    > Sprzedam za 200 zł komputer 8 letni, dobry, wraz z dodatkowymi akcesoriami.

    ROTFL. Chyba chesz doplacic 200zl za utylizacje smieci.

  • 3. Data: 2011-02-03 14:10:06
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-03 13:12, Jerzys pisze:
    > Sprzedam za 200 zł komputer 8 letni

    sprzedam auto 8 letnie, jaka wartość tej informacji żadna ...

    pomijam że za 8 letni komputer to raczej 50 zł

    , dobry,

    a są tez złe ? straszne ?

    wraz z dodatkowymi akcesoriami.

    myszką za 4 zł i polepiona klawiaturą za 2,6 zł ?

  • 4. Data: 2011-02-03 14:28:33
    Temat: Odp: stary komputer
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Jerzys" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Sprzedam za 200 zł komputer 8 letni, dobry, wraz z dodatkowymi akcesoriami.

    gosale, kiermasz, ebay, aukcjusz, aukcjefm, swistak, allegro

  • 5. Data: 2011-02-04 01:17:06
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Jerzys <j...@g...com> napisał(a):

    > Sprzedam za 200 zł komputer 8 letni, dobry, wraz z dodatkowymi akcesoriami.
    Zrób sobie z niego klatke dla królika.

  • 6. Data: 2011-02-04 07:10:49
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ja oddałem za darmo 5-letni dzieciom od kuzyna i do dziś mi wypominają,
    żem sknera, a komputer złomowy.
    Też był dobry i z akcesoriami i z legalnym Windowsem od Billa.
    Jacek

  • 7. Data: 2011-02-07 22:07:12
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    > Sprzedam za 200 zł komputer 8 letni, dobry, wraz z dodatkowymi
    > akcesoriami.

    To sprzedaj ;) o ile znajdziesz frajera

    MaW