  • 21. Data: 2011-07-04 17:10:06
    Temat: Re: Odpływ liniowy
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości

    -wave-plaskie-i1681132183.html

    > 1. syfon schowany jest juz w wylewkach?

    Tak

    > 2. jest pod tym podlogowka?

    Raczej obok.

    > 3. plytki kladzione byly na wylewke koncowej z uszczelnieniem jak
    > pisaliscie

    Tak

    > wyzej? Mi cos glazurnik mowil, ze kupuje sie gotowe niby 'brodziki' i na
    > tym kladzie sie plytki, ale wtedy trzeba skuc wylewke?

    Rozne sa sposoby i rozwiazania. W naszym przypadku nie ma brodzikow, bo ten
    uklada sie z plytek wg. wlasnego widzimisie.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2011-07-04 17:42:11
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    takiego:http://allegro.pl/aco-odplyw-liniowy-pryszni
    cowy-985-wave-plaskie-i16...
    > Stal w moim przypadku ladnie wykancza czesc kabinowa.

    Na którym z tych zdjęć to TY?

    KADAR

  • 23. Data: 2011-07-04 18:44:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    cowy-985-wave-plaskie-i16...

    >Na którym z tych zdjęć to TY?

    W reczniku a co? :-)

    http://zapodaj.net/cdb17d4d4911.jpg.html
    http://zapodaj.net/c9d2f1e2e92d.jpg.html
    http://zapodaj.net/ad89bf6ad46a.jpg.html

    Posadzka w rzeczywistosci jest ciemniejsza, sciany tez. Pierwsze dwa zdjecia
    to mocowanie szyby dla Adama.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2011-07-05 08:09:04
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Posadzka w rzeczywistosci jest ciemniejsza, sciany tez. Pierwsze dwa zdjecia
    > to mocowanie szyby dla Adama.
    >
    > Pozdro.. TK

    Odpływ przypuszczam ma 90cm.,nie myślałeś o puszczeniu wspornika z
    linia odpływu (oczywiście wysoko). Ja zamierzam tak zrobić i ciekaw
    jestem jak to będzie wyglądało.
    Do podłogi mocowałeś silikonem czy jakoś inaczej?
    Listwe (ceownik) mocującą do ściany kupowałeś czy zamawiałeś?
    Mógłbyś wrzucic jakieś zdjęcie ze świacącymi diodami, ciekaw jestem
    efekty najlepiej przy zgaszonym świetle.

    KADAR

  • 25. Data: 2011-07-05 18:08:07
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    >Odpływ przypuszczam ma 90cm.,nie myślałeś o puszczeniu wspornika z
    >linia odpływu (oczywiście wysoko). Ja zamierzam tak zrobić i ciekaw
    >jestem jak to będzie wyglądało.

    Myslalem, ale poniewaz nie lubie idealnych symetrii to myslalem krotko i
    wybralem prawie idealne symetrje z minimalnym haosem. Tak naprawde wspornik
    jest na tyle wysoko, ze nie rzuca sie w oczy. Moze gdyby lazienka miala ze
    20m^2 z perspektywy byloby zauwazalne.

    >Do podłogi mocowałeś silikonem czy jakoś inaczej?

    Klej Soudal klej montazowy 48A. Super klej, kleje nim wszystko co sie da.
    Nie wiercilem ani jednej dziury w gresie i wszystko siedzi, lacznie z
    drazkiem sluchawki.

    >Listwe (ceownik) mocującą do ściany kupowałeś czy zamawiałeś?

    To jest aluminium anodowane kupione w markecie.

    >Mógłbyś wrzucic jakieś zdjęcie ze świacącymi diodami, ciekaw jestem
    >efekty najlepiej przy zgaszonym świetle.

    Myslalem o tym, ale w pelnym automacie to nie wychodzi. Musze wylaczyc lampe
    na poczatek i sprobowac ze zgaszonym swiatlem i dlugim czasem naswietlania.
    Jak dam rade to dzisiaj cos podesle. Wczesniejsze zdjecia robilem ad hock.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2011-07-05 21:10:57
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    >Mógłbyś wrzucic jakieś zdjęcie ze świacącymi diodami, ciekaw jestem
    >efekty najlepiej przy zgaszonym świetle.

    Zdjecia jak zwykle nie oddaja rzeczywistego stanu, a i poruszyc mi sie
    udalo. W kazdym razie mniej wiecej tak to wyglada:
    http://zapodaj.net/face67106f96.jpg.html
    http://zapodaj.net/d931cc7a4f05.jpg.html

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2011-07-06 15:45:37
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Zdjecia jak zwykle nie oddaja rzeczywistego stanu, a i poruszyc mi sie
    > udalo. W kazdym razie mniej wiecej tak to
> [...]

    Nie jest źle, cos widać. Te diody to tak miejscowo czy na całej
    długości puściłeś? Efekt, rzeczywiście daje. Nie boisz się, że tam
    woda się dostanie i zwarcie zrobi.

    KADAR

  • 28. Data: 2011-07-06 17:25:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Nie jest źle, cos widać. Te diody to tak miejscowo czy na całej
    >długości puściłeś? Efekt, rzeczywiście daje.

    To sa dwa paski dlugosci ok. 30cm. Nie mialem wiecej czerwonych paskow
    odpowiedniej szerokosci i pozostalo tak. Gdybys robil to zrob na calej
    dlugosci. Nie jest zle jak jest, ale calosc to calosc. Zawsze mozna
    "przyciszyc" to swiatlo. :-)

    > Nie boisz się, że tam
    >woda się dostanie i zwarcie zrobi.

    Szyba w profil wklejona jest szczelnie na klej do szyb samochodowych.
    Zasilanie idzie z gory, jeszcze do schowania, ale to i tak napiecie 12V.
    Gdyby co odlacze kabel od zasilacza i bede mial jak reszta swiata.

    Pozdro.. TK