  • 11. Data: 2020-02-01 09:23:02
    Temat: Re: Odpływ z pralki
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.01.2020 o 14:19, Bolko pisze:
    > Żona narzeka że z pralki śmierdzi.
    >
    > Mycie jakimiś środkami nie pomaga.
    >
    > Pralka jest podpięta na stałe do kanalizacji od 10 lat przez zwór
    > z kulką w środku.
    >

    > Żona uważa że trzeba dać węża bezpośrednio do wanny
    > i wtedy przestanie śmierdzieć.
    >

    > Pytanie czy są jakieś lepsze rozwiązania na dzisiaj.

    Trzeba powąchać, skąd śmierdzi. Odepnij wąż od tego zaworu i sprawdź,
    czy zapaszek jest od strony pralki, czy od strony odpływu i już będzie
    wiadomo.
    U mnie pralka jest wpięta do kanalizacji bezpośrednio bez żadnego zaworu
    i bez syfonu (jako dodatkowego urządzenia). Jako syfon robi samo
    ułożenie węża odpływowego, który idzie trochę w dół, a potem do góry. Jacek

  • 12. Data: 2020-02-01 12:57:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.01.2020 o 23:51, Janusz pisze:

    > Stosuje, oprócz zapobiegania cofaniu ścieków zastępuje syfon właśnie.

    > Nie musi mieć.

    Pier[pik] głupoty. Pewnie masz tylko wychodek na gumnie
    koło studni i nie wiesz po co jest syfon w sraczu, czy
    pod umywalką. A kulka to Ci może zastąpić zwieracz
    w dupie a nie syfon.

  • 13. Data: 2020-02-01 16:01:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-02-01 o 12:57, collie pisze:

    > Pier[pik] głupoty. Pewnie masz tylko wychodek na gumnie
    > koło studni i nie wiesz po co jest syfon w sraczu, czy
    > pod umywalką. A kulka to Ci może zastąpić zwieracz
    > w dupie a nie syfon.
    Powiem krótko, spierdalaj do budy kundlu.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2020-02-01 17:50:33
    Od: e...@g...com