  • 1. Data: 2009-12-30 19:56:42
    Temat: Odpowietrzanie rozdzielacza
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Nie wiem dlaczego ale rozdzielacz na piętrze dość często zapowietrza się co
    powoduje odcięcie jednego a czasem dwóch grzejników. Chciałem założyc
    automatyczny odpowietrznik ale mam problem jak go zmieścić.
    Rozdzielacz jest zamontowany w skrzynce zabudowanej w ścianie:
    http://img341.imageshack.us/i/2676701imgm.jpg/
    pomiędzy rozdzielaczem a górną ścianką skrzynki mam tylko 7,5 cm.
    Czy ktoś widział odpowietrznik na tyle niski żeby dało się go tam
    zamontować?
    A może jest jakaś inna metoda rozwiązania problemu?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2009-12-30 22:12:44
    Temat: Re: Odpowietrzanie rozdzielacza
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > pomiedzy rozdzielaczem a górn? ?ciank? skrzynki mam tylko 7,5 cm.
    > Czy kto? widzia? odpowietrznik na tyle niski ?eby da?o sie go tam
    > zamontowaae?

    http://www.allegro.pl/item846271626_najmniejszy_auto
    matyczny_odpowietrznik_watts_1_2.html

  • 3. Data: 2009-12-31 12:17:52
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    William Bonawentura wrote:
    > Uzytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > http://www.allegro.pl/item846271626_najmniejszy_auto
    matyczny_odpowietrznik_watts_1_2.html

    Wyglada ciekawie ale o co chodzi z tym osobnym zaworem stopowym?
    Czy musi byc wkrecony miedzy rozdzielacza a odpowietrznik?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstanczak (mkonst)

  • 4. Data: 2009-12-31 12:33:48
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    matyczny_odpowietrznik_watts_1_2.html

    > Wyglada ciekawie ale o co chodzi z tym osobnym zaworem stopowym?
    > Czy musi byc wkrecony miedzy rozdzielacza a odpowietrznik?
    > --

    Nie musi. Ale wówczas nie mozesz wykrecic odpowietrznika do czyszczenia bez
    spuszczania wody.

  • 5. Data: 2009-12-31 15:58:34
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    William Bonawentura wrote:
    > Nie musi. Ale wówczas nie mozesz wykrecic odpowietrznika do
    > czyszczenia bez spuszczania wody.

    To jest najwyzszy punkt calej instalacji wiec wystarczy troche spuscic.
    A swoja droga jak czesto sie taki zawór czysci?

  • 6. Data: 2009-12-31 17:17:33
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Dec 31, 4:58 pm, "mkonst" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > Pozdrawiam Marcin Konstanczak (mkonst)
    > mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

    tez jestem ciekawy jak czesto sie czysci i czy wogole.