  • 11. Data: 2014-07-28 21:39:40
    Temat: Re: Odprowadzenie wody od fundamentów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jul 2014 12:18:30 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:
    ------------

    > Wygląda poprawnie. Nie wiem z czym masz problem. Ja nie mam żadnego
    > problemu. Z dwa lata korzystam z czytnika google.

    od tamtej pory wysyłasz skaszanione posty z nieuciętymi cytatami

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-07-28 21:59:47
    Od: k...@g...com

    ------------

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie mój problem że inne czytniki nie są zgodne z googlowy. Google są wzorcem bo
    utrzymuje grupy.

  • 13. Data: 2014-07-28 22:24:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    ------------

    > Nie mój problem że inne czytniki nie są zgodne z googlowy.

    Twój

    > Google są
    > wzorcem bo utrzymuje grupy.

    O'Rly? Wali mnie to bo z ich serwerów nie korzystam. ICMPTZ?

  • 14. Data: 2014-07-28 22:43:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 22:24:34 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    A ja korzystam i mnie wali że tobie się chujowo wyświetla bo korzystasz z jakiś
    innych.

  • 15. Data: 2014-07-28 22:47:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jul 2014 13:43:34 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A ja korzystam i mnie wali że tobie się chujowo wyświetla bo korzystasz
    > z jakiś innych.

    jak widać na twoim przykładzie można być dumnym z bycia idotą.

  • 16. Data: 2014-07-28 22:50:51
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 22:47:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak widać na twoim przykładzie można być dumnym z bycia idotą.
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    skończyły się argumenty czy ich nigdy nie miałeś?

  • 17. Data: 2014-07-29 09:01:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-28 22:50, k...@g...com wrote:
    > W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 22:47:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    Przestańcie robić syf z wątku!!!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2014-07-29 09:52:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-29 o 09:01, quent pisze:

    > Przestańcie robić syf z wątku!!!

    Tacy tak mają, ciągle srają pod siebie.

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2014-07-29 11:27:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 lipca 2014 09:52:33 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:
    > W dniu 2014-07-29 o 09:01, quent pisze:

    > Tacy tak maj�, ci�gle sraj� pod siebie

    A w temacie wątku coś napiszesz? zgodnie z tematyka grupy coś kiedyś napisałeś?

  • 20. Data: 2014-07-29 14:31:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 21:59:47 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Nie mój problem że inne czytniki nie są zgodne z googlowy. Google są wzorcem bo
    utrzymuje grupy.

    Pomijajac to, ze google grup dyskusyjnych nie utrzmuje ;), to raczej nie psuje
    postow...

    Wg https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.rec
    .paralotnie/QZ7RkqoNVQ4

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 12:07:53 UTC+2 użytkownik krzysin napisał:
    > Google poprawnie obsługuje zarówno utf8 jak i iso-8859-2.

    > Większość przypadków gdzie w postach widzimy krzaki to nie problem googla a błędnie
    spreparowana wiadomość przez Thunderbirda.

    > Problem pojawia się, gdy ktoś odpisuje na posta zakodowanego iso-8859-2, wtedy
    Thunderbird przekodowuje wiadomość na utf8 jednak nie zmienia kodowania w nagłówku
    wiadomości i tam zostaje Content-Type: charset="iso-8859-2";

    > Wtedy google traktuje to jako iso-8859-2 a tak naprawdę jest utf8. I nie ma się co
    googlowi dziwić bo w treści mogą być różne kodowania a wyznacznikiem dla niego są
    ustawienia w nagłówkach.

    > A teraz rozwiązanie, czyli co zrobić aby poprawnie ustawiać nagłówki:
    > W Thunderbirdzie:
    > Edycja->Preferencje->Wyświetlanie->Formatowanie->Czc
    ionki i kolory->Zaawansowane->Zastaw znaków

    > zaznaczmy: "Używaj domyślnego zestawu znaków w odpowiedziach zawsze, kiedy to
    możliwe"