  • 11. Data: 2020-01-14 14:41:40
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 12:02, Jacek pisze:

    > Ja też polecam systemowe np. Beckaert, z tym, że musisz uważać przy
    > kupnie. Ja kupiłem w Castoramie na promocji panele w cenie dość
    > atrakcyjnej. Po montażu okazało się, że płot nie za bardzo chce się
    > trzymać linii prostej. Zacząłem dochodzić dlaczego i okazało się, że
    > panele "promocyjne" są zrobione z drutu fi 4 mm, podczas gdy normalne
    > mają fi 5. Tak więc zaoszczędziłem 20% pieniędzy, producent zaoszczędził
    > 36% na materiale, a płot ma o połowę mniejszą sztywność.

    Jak robiłem z siatki to było podobnie, niby taniej w casto ale drut
    wyraźnie cieńszy
    i bez trudu w palcach się gnie.
    Dlatego kupiłem u producenta z grubszym/normalnym drutem.
    Panele podobnie, są wyraźnie słabsze w casto.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2020-01-14 15:15:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 14:41:42 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

> [...]
    > i bez trudu w palcach się gnie.
    > Dlatego kupiłem u producenta z grubszym/normalnym drutem.
    > Panele podobnie, są wyraźnie słabsze w casto.

    To bez znaczenia czy casto czy lokalny produycent
    co zamówisz/kupisz to masz
    Masz tutaj lokalnego producenta
    https://slupex.pl/pl/c/Siatki-ogrodzeniowe/1
    Siatki możesz zamówić z drutu od 2,5 do 3,1 mm

  • 13. Data: 2020-01-14 15:17:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.01.2020 09:42, Budyń wrote:
> [...]
    zwiać. Ogrodzenie zasadniczo ma być docelowe więc najtańsze pomysły typu siatka leśna

    Postawić mur żeby nie zaglądali. Dzisiaj bym tak zrobił, a nie jakieś
    kute płoty.

  • 14. Data: 2020-01-14 15:32:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Domniemywam, że pies miałby spełniać rolę samotnego ochroniarza placu
    > budowy. Może to być doskonały sposób na wypracowanie pierwszych
    > konfliktów sąsiedzkich, za sprawą czworonoga któremu wydaje się, że
    > jego życiową misją jest ujadanie do świtu aby odstraszyć nocne mary.

    Głupiś, świergolisz jak potłuczony. Psy stróżujące nie szczekają
    bez istotnego powodu. Szczekają upodlone żywe dzwonki, półtorametrowym
    łańcem przykute do dziurawej beczki nazywanej przez suwerena budą.
    Lepiej napisz co robią w nocy Twoje wełniane panienki i czy sąsiedzi
    się skarżą na pobekiwania dochodzące z Twego domu. Baranie wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 15. Data: 2020-01-14 15:54:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 15:17, KIKI pisze:

    > Postawić mur żeby nie zaglądali.

    I kupić książkę "Co jest za tym murem?" Jacka Stwory.

  • 16. Data: 2020-01-14 18:55:56
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Postawić mur żeby nie zaglądali. Dzisiaj bym tak zrobił, a nie jakieś
    > kute płoty.

    Dodałbym jeszcze M61 Vulcan na każdym rogu. Ech.. marzenia :(
    Wojtek

  • 17. Data: 2020-01-14 19:48:02
    Od: Kadar <o...@g...com>

    U znajomego Husky podkopuje się pod każde ogrodzenie. Pewnie za płytko się wkopuje
    ale jak na razie nie am na niego sposobu. Na szczęście jak do tej poryb zawsze wraca.
    Kadar
    (dzisiaj pogoda pod psem)

  • 18. Data: 2020-01-14 19:49:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 18:55:58 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
    > Dodałbym jeszcze M61 Vulcan na każdym rogu. Ech.. marzenia :(
    > Wojtek

    Czego marudzi?

    https://polarms.pl/bro%C5%84-maszynowa-samopowtarzal
    na/3160-2734-karabin-maszynowy-p-lot-l-33-39,-finlan
    dia,-kal-7,62x53r.html

    https://polarms.pl/bro%C5%84-d%C5%82uga/509-1755-kar
    abin-przeciwpancerny-ptrs-41-ii-wojna.html

    https://polarms.pl/bro%C5%84-maszynowa-samopowtarzal
    na/3300-2806-karabin-maszynowy-m53,-jugos%C5%82awia,
    -kal-8x57.html

    i wiele, wiele innych zabawek. Można to sobie kupić. Amunicję też :]
    Więc nie marudź tylko realizuj marzenia :P

    L.

  • 19. Data: 2020-01-14 19:51:33
    Od: Kadar <o...@g...com>

    U nas, tutaj to na siatki wieszają takie ohydne zielone płachty. Wygląda to jak
    siatka na owady z metra. Po kilku miesiącach i tak zwisają tylko farfocle, bo wiatr
    wszystko rwie. Makabra.

  • 20. Data: 2020-01-14 20:21:37
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    No tak, lepiej ryzykować życie psa niż założyć na kilka tygodni obroże elektryczna i
    nauczyc, co mu wolno. Collie, daj głos