  • 31. Data: 2015-04-10 19:07:15
    Temat: Re: Ogrodzenie - płot drewniany na betonowej podmurówce i słupkach stalowych
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 08:38, Olleo pisze:

    > Ale wowczas ze zbrojeniem, czy bez?

    Teoretycznie powinno wystarczyć bez, ale praktyka jest taka że może
    pęknąć, dlatego daje się zbrojenie, u góry 4 pręty fi 12 spięte
    strzemionami, podobnie jak wieniec w stropie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 32. Data: 2015-04-14 12:15:06
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    A jakie polecacie slupki? Rurki? Profile? Jaka grubosc scianki? Cynkowane, czy
    malowane? Widze, ze rozrzut cenowy jest spory - od 10 do 300zl o.O

    Jak mocowac poziome profile (rygle) do slupkow?

    --
    Olleo

  • 33. Data: 2015-04-14 19:27:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 12:15, Olleo pisze:
    > A jakie polecacie slupki? Rurki? Profile? Jaka grubosc scianki?

    >Cynkowane, czy malowane? Widze, ze rozrzut cenowy jest spory - od 10 do 300zl o.O
    Policzyłem i stwierdziłem że sie nie oplaca samemu robić dlatego
    kupiłem gotowe powiercone, pocynkowane i pomalowane kątowniki.
    Rurka jest gorsza bo trzeba ją zatykać od góry poza tym ciężej przepchać
    drut przez 2 dziury, wiem bo sąsiad miał takie słupki i wiem ile się
    namęczyłem z założeniem siatki z tej strony.

    > Jak mocowac poziome profile (rygle) do slupkow?
    Przykręcić.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 34. Data: 2015-04-15 09:59:06
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Policzyłem i stwierdziłem że sie nie oplaca samemu robić dlatego
    > kupiłem gotowe powiercone, pocynkowane i pomalowane kątowniki.

    do siatki znalazlem, ale pod plot sztachetowy nie widze gotowych mocowan - np. rygli
    poziomych do slupkow.

    > Przykręcić.

    Ale jak, zeby to mialo rece i nogi? Do rygli, takze przed slupkami, maja byc krecone
    sztachety, wiec nie moze byc w tym miejscu sruby. Najlatwiej byloby przyspawac, ale
    wowczas nie moge uzyc ocynkowanych profili.

    --
    Olleo

  • 35. Data: 2015-04-15 13:22:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Olleo" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > byc krecone sztachety, wiec nie moze byc w tym miejscu sruby. Najlatwiej
    > byloby przyspawac, ale wowczas nie moge uzyc

    Daj śrubę zamkową na wylot po kolei przez sztachetę rygiel i słupek.

    Pozdrawiam
    Ergie