  • 1. Data: 2015-04-02 20:14:04
    Temat: Jak uciąć pręt zbrojeniowy- niegumówką
    Od: Frez <f...@g...com>

    Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

  • 2. Data: 2015-04-02 20:20:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nozyce nie podejdą?
    Spawarką się też da jak "masę" masz gdzie podpiąć.

  • 3. Data: 2015-04-02 20:35:06
    Temat: Re: Jak uciąć pręt zbrojeniowy- niegumówką
    Od: " 666" <...@...6>

    A piłą "lisicą" elektryczną (aku)?

    -----

  • 4. Data: 2015-04-02 21:30:08
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-04-02 o 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?
    Dostęp parszywy, pręt żebrowany- pancerny w stropie .Brzeszczotem to
    jakaś mordęga.A trza go 2 razy uciąć, czyli wyciąć

  • 5. Data: 2015-04-02 21:38:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 21:30, Frez pisze:

    > Dostęp parszywy, pręt żebrowany- pancerny w stropie .Brzeszczotem to
    > jakaś mordęga.A trza go 2 razy uciąć, czyli wyciąć

    Ja obcinałem młotowiertarką udarową po założeniu płaskiego przecinaka.
    Tyle, że mam młotowiertarkę z udarem prawie 30J, a przeciętna
    młotowiertarka ma udar rzędu 2-7J.
    Jak masz dostęp do takiego sprzętu, który ma chociaż udar 15J to możesz
    spróbować.

  • 6. Data: 2015-04-02 22:27:19
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-04-02 o 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Jak masz gdzie podejść z masą, to spawarka z grubą elektrodą. Parę
    sekund i po pręcie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2015-04-02 22:46:25
    Od: dolniak <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 20:14:06 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Raczej-jaką spawarką.Inwertorową bym się bal.Transfoormatorowa,jak największy
    prąd,cienka elektroda.po zapaleniu luku trzeba trochę odsunąć elektrodę Wskazane
    przećwiczenie.Tą metodą pociąlem w piwnicy piec mialowy,za ciężki,aby go w calości
    wyciągać. Poszla paczka elektrod.
    pozdro.dolniak.

  • 8. Data: 2015-04-02 23:15:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.04.2015 o 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?
    czy masz wyrzynarkę? jak masz to do dzieła. do niej można przysposobić
    normalny brzeszczot
    ToMasz

  • 9. Data: 2015-04-03 07:20:07
    Od: KS <b...@b...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    jeśli nie jest b głęboko od powierzchni betonu to możesz go przewiercić
    w poprzek wiertłem do stali, resztę przecinakiem bądź wiertarka/młotem z
    przecinakiem.

    K.S.

  • 10. Data: 2015-04-03 09:13:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Frez" napisał w wiadomości grup

    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o
    > spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Jak spawarka podejdzie to brzeszczotem też da radę. Kup tylko dobry
    brzeszczot - przetniesz pręt zanim spawarkę przytargasz na miejsce i
    podłączysz.

    Pozdrawiam
    Ergie